728 x 90

دفاع رئیسی جلاد از جنایات پاسداران در مناطق غربی کشور

رئیسی جلاد ۶۷
رئیسی جلاد ۶۷

دفاع رئیسی جلاد از جنایات پاسداران در مناطق غربی کشور

بعضی از مناطق آذربایجان غربی در ابتدای انقلاب آلوده به حضور ضد انقلاب بودند

اما حضور پاسداران در این منطقه امنیت را تضمین کرد

 

رئیسی جلاد ـ ارومیه ۵ اسفند ۱۴۰۱:

کاری که عزیزانمان از سالهای آغاز انقلاب اسلامی در این منطقه انجام دادند بعضی از این مناطق آلوده به حضور ضد انقلاب و حضور کسانی بود که دلشون برای مردم نمی‌سوخت، نام مردم را یدک می‌کشیدند، به آزادی مردم نمی‌اندیشیدند، آزادی را تابلو کرده بودند، برای منافع حزبی و گروهی و شخصی خودشون منافع ملت را خطر می‌انداختند اما حضور پاسداران حضور سلحشوران در این منطقه امنیت را تضمین کرد.

یادمان نمی‌رود در همین منطقه در همین نقده، شرایط ناامنی که آن روزها در اینجا بود همتی که مردم کردند نه فقط از نقده از همه شهرهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و کشور، شد مسأله همه امنیت نقده، همه آمدن خدا رحمت کند آقای حسنی را اینها حفظ کردند نقده را حفظ کردند آذربایجان را نه فقط نقده را آذربایجان را حفظ کردند منطقه را حفظ کردند از وجود اشرار پاکسازی کردند. آنها همواره باید برای همه ما به‌عنوان یک درس و یک الگو مطرح باشد به‌ویژه برای نسل جوان، نسل جوانی که نقده آن روز را ندیدند آذربایجان آن روز را شاهد نبودند.

می‌خواهد سنی را در مقابل شیعه قرار بدهد، شیعه را در مقابل سنی قرار بدهد، سنی را در مقابل سنی قرار بدهد، شیعه را در مقابل شیعه قرار بدهد. می‌خواهد این شهر را با آن شهر این منطقه را با آن منطقه درگیر بکند.

(شبکه خبر رژیم ۵ اسفند ۱۴۰۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cbf8d880-6569-4748-88ed-aa8c8b07176d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات