728 x 90

برای اطلاع و هوشیاری هموطنان و جوانان شورشگر از نمایشات و مأموریت‌های سپاه خامنه‌ای در تهران

دستورات اجرایی سرکردهٔ سپاه حفاظت تهران بزرگ به گله‌های پاسداران برای سرکوب قیام در هفته اول آبان (اطلاعیه شماره ۹)

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

 

برای اطلاع و هوشیاری هموطنان و جوانان شورشگر از نمایشات و مأموریت‌های سپاه خامنه‌ای در تهران

دستورات اجرایی سرکردهٔ سپاه حفاظت تهران بزرگ به گله‌های پاسداران برای سرکوب قیام در هفته اول آبان

(اطلاعیه شماره ۹)

 

  • تیپهای تکاور امنیتی هر کدام ۴ گردان، ۳ یگان امنیتی هر کدام ۳ گردان و ۲ یگان امنیتی دیگر هر کدام ۳ گردان ۳۰ موتوره از ساعت ۱۶۰۰ آماده اجرای مأموریت باشند. هر یک از این گردانها تبدیل به ۳ تیم ۱۰ موتوره شوند و در مسیرها و کانون‌های تعیین شده توسط قرارگاه‌های عملیاتی اقدام به نمایش اقتدار کانون به کانون نمایند
  • از تاریخ ۱۴۰۱/۸/۱ الی ۱۴۰۱/۸/۷ از ساعت ۲۴۰۰ الی ۴بامداد روز بعد کلیه گشتهای عملیاتی ثارالله لشگر عملیاتی، تیپها، یگان فاتحین و کلیه یگانهای امنیتی با استعداد کامل خودروهای گشت ثارالله در اختیار، در مسیرهای گشت تعیین شده اقدام به گشت‌زنی نمایند. به ازای هر خودروی گشت ثارالله یک گشت موتوری (دو موتوره) با هدف مقابله با شعارنویسی، بازدارندگی و دستگیری فعال گردد.

 

سند شماره ۱۰

تاریخ: ۱۴۰۱/۷/۳۰

آنی

خیلی محرمانه

به گیرندگان زیر

از فرمانده سپاه [حفاظت] تهران بزرگ

موضوع: ابلاغ مأموریت روز ۱آبان ماه

به‌منظور تثبیت وضعیت امنیتی شهر تهران و پیشگیری از وقوع ناآرامی‌های احتمالی ضروری است نسبت به اجرای موارد زیر اقدام نمایید.

۱-لشگر عملیاتی با استعداد ۳گردان ۳۰موتوره، تیپهای تکاور امنیتی با استعداد ۲گردان ۳۰موتوره و یگانهای امنیتی با استعداد یک گردان ۳۰موتوره از ساعت ۰۹۰۰صبح در محل کار حاضر و از ساعت ۱۱۰۰ آماده اعزام به مأموریت باشند. هر یک از این گردانها تبدیل به دو تیم موتوری ۱۵موتوره شده و اقدام به گشت‌زنی در نقاط معین شده توسط معاونت عملیات سپاه نمایند.

۲-یگان جنگ نوین از ساعت ۱۱۰۰صبح آماده اجرای مأموریت در محدوده قرارگاه عملیاتی قدس باشد.

۳-تیپهای تکاور امنیتی هر کدام ۴گردان، یگانهای امنیتی امام رضا، امام حسین و صاحب الزمان ۳گردان و یگانهای امنیتی امام سجاد و امام هادی ۳گردان ۳۰موتوره از ساعت ۱۶۰۰ فراخوانی کرده و آماده اجرای مأموریت باشند هر یک از این گردانها تبدیل به ۳تیم ۱۰موتوره شوند و در مسیرها و کانون‌های تعیین شده توسط قرارگاه‌های عملیاتی اقدام به نمایش اقتدار کانون به کانون نمایند.

۴-نواحی مقاومت بسیج هر کدام یک گردان ۴۰نفره موتوره از ساعت ۱۶۰۰ فراخوانی کرده و آماده اجرای مأموریت باشند از ساعت ۱۶۳۰ در میادین و معابر اصلی اقدام به گشت‌زنی نمایند هر یک از این گردانها تبدیل به ۴تیم ۱۰موتوره شوند و در مسیرها و کانون‌های تعیین شده توسط قرارگاههای عملیاتی اقدام به نمایش اقتدار کانون به کانون نمایند.

۵-نواحی مقاومت بسیج به ازای هر گردان بیت‌المقدس از ساعت۱۷۰۰ فراخوان و از ساعت۱۸۰۰ در قالب دو گشت ۴موتوری همزمان فعال شده و در محدوده سرزمینی خود اقدام به گشت‌زنی نمایند.

۶-تیپ ها، ‌یگانهای امنیتی و نواحی مقاومت بسیج نسبت به اجرای تورهای ایست و بازرسی از ساعت ۲۱۰۰ الی ۲۴۰۰ اقدام نمایند.

۷- از تاریخ ۱۴۰۱/۸/۱ الی ۱۴۰۱/۸/۷ از ساعت۲۴۰۰ الی ۴بامداد روز بعد کلیه گشتهای عملیاتی ثارالله لشگر عملیاتی، تیپها، یگان فاتحین و کلیه یگانهای امنیتی با استعداد کامل خودروهای گشت ثارالله در اختیار در مسیرهای گشت تعیین شده اقدام به گشت‌زنی نمایند. به ازای هر خودروی گشت ثارالله یک گشت موتوری (دو موتوره) با هدف مقابله با شعارنویسی، بازدارندگی و دستگیری فعال گردد. یگانهای امنیتی که فاقد یگان آماده هستند نیز بایستی از ساعت۲۴۰۰ اقدام به اجرای مأموریت فوق نمایند.

۸-هر حوزه یک گشت دو موتوره عملیاتی و یک گشت اطلاعاتی از ساعت۲۴۰۰ فعال نمایند و ضمن گشت‌زنی نسبت به مقابله با شعار نویسی، بازدارندگی و دستگیری اقدام نمایند.

۹-گشتهای اطلاعاتی، گشت پشتیبانی و گشتهای رضویون نواحی از ساعت۱۸۰۰ تا ۲۴۰۰ فعال شوند.

۱۰-کلیه گردانهای امام حسین و گردانهای فاتحین آماده فراخوان باشند

۱۱- نسبت به فعال‌سازی پاسگاه فرماندهی خود از ساعت۱۱۰۰ اقدام نمایید.

۱۲- ملاحظات ایمنی و تأمینی را در اجرای مأموریت رعایت نمایید.

۱۳- نسبت به تقویت دفاع از مقر خود اقدام نمایید.

۱۴- کلیه نیروها و بسیجیان خود را توجیه نمایید تا در صورت مشاهده شعاردهی از منازل نسبت به اطلاع‌رسانی دقیق با ذکر آدرس و سایر مشخصات به شماره ۱۱۰ پلیس اقدام نمایند.

امضاء: سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله تهران بزرگ

گیرندگان:

ردیفهای اول-پنجم و ششم

 

شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۷ آبان ۱۴۰۱ (۲۹ اکتبر ۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db2b0e41-0030-48e0-91ab-c6d990e8306a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات