728 x 90

مسائل اجتماعی ایران,سرکوب زنان,خودکشی در ایران,

خود کشی یک زن جوان در آبادان

-

خودکش یک زن درآبادان
خودکش یک زن درآبادان
روز دوشنبه ۴اردیبهشت ۹۶ یک زن جوان در آبادان خود را حلق‌آویز کرد و متا سفانه جان باخت.

این زن جوان خود را در منزل مسکونیش که در خیابان 69 منطقه ذوالفقاری قرار داشت با بستن طناب به پنکه سقفی اتاق حلق‌آویز کرد و به زندگی خود پایان داد.

خاطر نشان می‌شود که ایران تحت حاکمیت آخوندها در زمینه خودکشی زنان، در رتبه سوم جهان و رتبه اول خودکشی و خودسوزی در خاورمیانه قرار دارد.
خبرگزاری حکومتی تسنیم در مورد شیوع و گسترش خودکشی در میان زنان از قول یکی از مهره‌های رژیم می‌نویسد: ”آماری که از خودکشی داریم نیز حکایت از آن دارد که زنان سه برابر مردان اقدام به خودکشی می‌کنند، اما مردان سه برابر زنان در خودکشی خود موفق هستند، اما اقدام به خودکشی در زنان چند برابر افزایش پیدا کرده است و شاید خودکشی موفق هم به همین میزان افزایش داشته باشد“. (خبرگزاری تسنیم 16بهمن 95)
رئیس سازمان بهزیستی رژیم نیز ضمن ابراز نگرانی از روند افزایشی خودکشی در جامعه، اذعان کرد، گرایش خودکشی در میان زنان 2 برابر مردان است. طوری که که از مجموع خودکشی‌های نافرجام در سال گذشته، ۲هزار و ۸۰۰ نفر از این افراد زن و یک‌هزار و ۴۴۰ نفر مرد بودند. (خبرگزاری حکومتی ایلنا 28مهر 95)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1831a3a0-2ca0-4920-a51e-99c46355e75d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات