728 x 90

خبرگزاری فرانسه: معترضان در ایران می‌گویند بهترین VPN این روزها خیابان است

قیام سراسری ایران - ۱۴۰۱
قیام سراسری ایران - ۱۴۰۱

خبرگزاری فرانسه روز ۲۲مهرماه درباره فراخوان مردم و جوانان برای تظاهرات سراسری در روز شنبه نوشت"آغاز پایان"، فعالان ایران خواستار اعتراضات جدید هستند.

خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت در حالی که جنبش از روز جمعه با وجود سرکوبی که دهها کشته بر جای گذاشت، وارد پنجمین هفته خود شد، فعالان ایرانی خواستار تظاهرات سراسری تازه‌یی شدند و از جوانان و مردم تهران و سراسر ایران خواسته‌اند تا در نقاطی که نیروهای امنیتی حضور ندارند حاضر شوند و شعار "مرگ بر دیکتاتور" سر دهند.

آنها با اشاره به شبکه‌های خصوصی مجازی که برای دور زدن محدودیت‌های اینترنتی استفاده می‌شوند، اعلام کردند: «ما باید در میادین حضور داشته باشیم، زیرا بهترین VPN این روزها خیابان است».

خبرگزاری فرانسه درباره محکومیت بین‌المللی سرکوب اعتراضات توسط رژیم آخوندی نوشت: این سرکوب خونین محکومیت بین‌المللی و تحریم‌های جدید بریتانیا، کانادا و ایالات متحده را علیه ایران برانگیخته است.

همان‌طور که در فیلم ویدئویی منتشر شده در فضای مجازی دیده می‌شود، زنان جوان، دانشجویان دانشگاه و دختران مدرسه‌ای دیده شده‌اند که برای جلوگیری از شناسایی، تظاهرات ناگهانی برگزار می‌کنند.

تحلیلگران می‌گویند ماهیت چند وجهی اعتراضات، تلاشهای دولت برای سرکوب آنها را پیچیده کرده است، که می‌تواند چالشی بزرگتر از تظاهرات سال۲۰۱۹ به‌دلیل افزایش ناگهانی قیمت سوخت برای مقامات باشد... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fc6b8743-3475-4d70-9e08-dee40216aba2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات