728 x 90

خبرگزاری سپاه پاسداران: ۱۶۵نماینده دموکرات و جمهوریخواه کنگره آمریکا از طرح «مریم رجوی برای آینده» حمایت کردند

دیدار مایک پمپئو با  خانم مریم رجوی
دیدار مایک پمپئو با خانم مریم رجوی

خبرگزاری سپاه پاسداران:

۱۶۵ نماینده دموکرات و جمهوریخواه کنگره آمریکا

از طرح «مریم رجوی برای آینده» حمایت کردند

 

پمپئو روز ۲۷آذر ۱۴۰۱ در نشست مجاهدین گفت:

می‌خواهم با به‌رسمیت شناختن رئیس‌جمهور منتخب مریم رجوی شروع کنم

شورای ملی مقاومت ایران تحت رهبری او در حال پی‌ریزی

یک جمهوری آزاد، مستقل و دموکراتیک در ایران است

خبرگزاری سپاه پاسداران ۳۰بهمن ۱۴۰۱:

روز ۱۹بهمن ۱۴۰۱ نیز ۱۶۵نماینده دموکرات و جمهوریخواه کنگره آمریکا از طرح «مریم رجوی برای آینده» حمایت کردند. «پمپئو» وزیر خارجه دولت ترامپ و متهم ردیف اول در پرونده ترور ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی، روز ۲۷آذر ۱۴۰۱ در نشست منافقین گفت: «می‌خواهم [سخنرانی خود را] با به‌رسمیت شناختن رئیس‌جمهور منتخب مریم رجوی شروع کنم. شورای ملی مقاومت ایران تحت رهبری او در حال پی‌ریزی یک جمهوری آزاد، مستقل و دموکراتیک در ایران است!»

 

«مایک پنس» نایب‌ رئیس‌جمهوری آمریکا در دولت ترامپ، تیر ۱۴۰۱ در کمپ مجاهدین خلق اظهارات جالبی درباره جایگزین جمهوری اسلامی به زبان آورد و گفت: «یکی از بزرگترین دروغهایی که رژیم حاکم به خورد دنیا داده این است که هیچ جایگزینی برای وضعیت موجود وجود ندارد. حال آن‌که یک جایگزین وجود دارد - یک جایگزین کاملاً سازمان‌یافته، کاملاً آماده، کاملاً واجد شرایط و مورد حمایت مردمی».

معاون ترامپ جایگزین نظام را این‌گونه معرفی کرد: «بگذارید از مریم رجوی و همهٔ کسانی که اینجا در اشرف۳ گردهم آمده‌اند قدردانی کنم که به‌مردم خودتان در ایران امید می‌بخشید. تعهد کانون‌های شورشی شما به دموکراسی، حقوق‌بشر و آزادی تمامی شهروندان، نمایی از یک ایران آزاد و الهام‌بخش جهان است».

یکی از بزرگترین دروغ‌هایی که رژیم حاکم به خورد دنیا داده این است که هیچ جایگزینی برای وضعیت موجود وجود ندارد. حال آن که یک جایگزین وجود دارد یک جایگزین کاملاً سازمان یافته، کاملاً آماده کاملاً واجد شرایط و مورد حمایت مردمی. و بگذارید از مریم رجوی و همه کسانی که در اینجا در اشرف۳ گردهم آمده‌اند قدردانی کنم که به مردم خودتان در ایران امید می‌بخشید. دست زدن جمعیت

تعهد کانون‌های شورشی شما به دموکراسی و حقوق‌بشر و آزادی تمامی شهروندان نمایی از یک ایران آزاد و الهام‌بخش جهان است. برنامه ده ماده‌ای خانم مریم برای ایران آینده، آزادی بیان، آزادی اجتماعات و آزادی هر ایرانی در انتخاب رهبران آینده خود را تضمین می‌کند.

این پایه‌یی است که بر روی آن آینده یک ایران آزاد بنا می‌شود رژیم تهران می‌خواهد دنیا را فریب دهد تا باور کند که تظاهر کنندگان در ایران می‌خواهند به دیکتاتوری شاه بازگردند.

 

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا و عضو اتحاد علیه ایران هسته‌یی مرداد ۱۴۰۱ گفت: «یک جایگزین عملی [در ایران] وجود دارد، جایگزینی که مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت (نام خود انتسابی منافقین) در داخل ایران برای ایجاد آن تلاش می‌کنند».

(خبرگزاری فارس رژیم ۳۰بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e94196fb-a1b4-4fc8-bbfb-0cd68158bb66"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات