728 x 90

خانواده زندانیان هوادار مجاهدین برای دفاع از فرزندانشان در اوین گردهم می‌آیند

زندان اوین
زندان اوین

فراخوان خانواده‌های زندانیان هوادار مجاهدین

برای تجمع در مقابل اوین

ما همصدا با مقاومت ايران از دبيركل ملل متحد

و کلیه شخصیتها و نهادهای حقوق بشری بین‌المللی می‌خواهیم

 با استفاده از همه امكانات برای نجات جان زندانیان سیاسی در ایران اقدام كنند

 و هیأتی را برای بازدید از زندانها با حضور خانواده‌های زندانیان اعزام کنند

 

هموطنان عزیز

مردم شریف تهران

سازمان ملل متحد و عموم مدافعان حقوق بشر

ما خانواده‌های زندانیان سیاسی هوادار مجاهدین هستیم که در زندان اوین مورد هجوم مأموران وحشی قرار گرفتند.

همان‌طور که همگان مطلع هستند، شنبه شب ۲۳مهرماه ۱۴۰۱، گارد ضدشورش به زندانیان بندهای ۷ و ۸ زندان اوین حمله کرده و با گاز اشک‌آور و شلیک گلوله‌های جنگی و ساچمه‌ای فرزندان ما را هدف قرار دادند، شمار زیادی از بند ۷ جانباختند و شمار زیادی از عزیران ما در بند ۸ به‌شدت مجروح و مصدوم شدند.

از آن ساعت تاکنون همه دقایق را با دردی جانکاه و بی‌پایان به سر می‌بریم. ما از سرنوشت و وضعیت زندانیان سیاسی بی‌دفاع و بی‌پناه خود بی‌خبر هستیم. اکنون شماری از آنها را جابه‌جا کرده و به مکانهای نامعلوم برده‌اند، و در دیکتاتوری ولایت فقیه، هیچ ارگان و مقامی پاسخگوی مراجعات ما نیست.

ما اعلام می‌کنیم که مسئولیت جان فرزندان ما و عموم زندانیان سیاسی به عهده شخص خامنه‌ای است.

ما هم‌صدا با مقاومت ایران از دبیرکل ملل متحد و کلیه شخصیت‌ها و نهادهای حقوق‌بشری بین‌المللی می‌خواهیم که با استفاده از همه امکانات برای نجات جان زندانیان سیاسی در ایران اقدام کنند و هیأتی را برای بازدید از زندانها با حضور خانواده‌های زندانیان و حضور نمایندگانی از ملل متحد، اعزام کنند.

ما برای دفاع از فرزندانمان، همراه با خانواده سایر زندانیان سیاسی گردهم می‌آییم و همه مدافعان و دوستان حقوق‌بشر و آزادی ایران را به جمع شدن در برابر اوین فرا می‌خوانیم.

در حالی‌که قیام به پیش می‌رود و روز آزادی نزدیک می‌شود، رژیم درصدد است تا از زندانیان سیاسی انتقام بگیرد، جان زندانیان سیاسی در خطر است، بیش از این تأخیر مجاز نیست. برای دفاع از فرزندان ایران‌زمین به ما بپیوندید.

 

امضای خانواده‌ها ـ ۲۶مهر ۱۴۰۱

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9871728a-0f9c-4af8-b0eb-08c2503670af"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات