728 x 90

قیام سراسری ، شماره ۱۸۸

خانم مریم رجوی: اعلام اعتراض و عزای ملی برای شهادت مجیدرضا رهنورد و هفتم محسن شکاری، قهرمانان قیام مردم ایران

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

قیام سراسری، شماره ۱۸۸

خانم مریم رجوی:

اعلام اعتراض و عزای ملی برای شهادت مجیدرضا رهنورد و هفتم محسن شکاری، قهرمانان قیام مردم ایران

خامنه‌ای ضحاک می‌خواهد حکومت رو به سقوطش را نجات دهد، اما تنها خشم و نفرت مردم را تشدید می‌کند

خامنه‌ای جلاد، امروز خون جوان برومند دیگری از ایران‌زمین را بر زمین ریخت. دژخیمان، زندانی قیام مجیدرضا رهنورد را کمتر از سه هفته پس از دستگیری، صبح امروز دوشنبه ۲۱ آذرماه به‌صورت علنی در مشهد اعدام کردند. آنها که حتی از پیکر بی‌جان این شهید هم وحشت داشتند، او را مخفیانه و حتی بدون اطلاع و حضور خانواده‌اش دفن کردند. مجیدرضا پس از دستگیری به‌شدت شکنجه شده بود و دستش نیز شکسته بود.

خانم مریم رجوی به‌مناسبت شهادت مجیدرضا رهنورد و هفتم شهادت محسن شکاری اعلام اعتراض و عزای ملی کرد. وی افزود خامنه‌ای ضحاک با این جنایات فجیع می‌خواهد رژیم رو به سقوط خود را نجات دهد. او بیهوده تلاش می‌کند خود را از خشم و نفرت ۸۵میلیون ایرانی برهاند اما تنها سقوط محتوم دیکتاتوری دینی را تسریع می‌کند.

خانم رجوی افزود ملل متحد، شورای امنیت و اتحادیه اروپا و کشورهای عضو باید به اقدامهای مؤثر و عملی علیه فاشیسم دینی حاکم بر ایران برای توقف اعدام و کشتار مبادرت کنند. موضع‌گیریهای لفظی کافی نیست، سفارتهای این رژیم باید تعطیل شود، وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران در لیست تروریستی قرار گیرند و مزدوران وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران اخراج گردند. معامله و مراوده با رژیمی که ننگ بشریت معاصر است، پایمال کردن ارزشهای حقوق‌بشری است.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۱ آذر ۱۴۰۱ (۱۲ دسامبر ۲۰۲۲)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e9f0a1e2-ba90-430f-bded-046974d1ff99"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات