728 x 90

اذعان رسانه‌های حکومتی به «نگرانی فزاینده‌» آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سردرگمی و آشفتگی نظام

کنفرانس مطبوعاتی رافائل گروسی
کنفرانس مطبوعاتی رافائل گروسی

روزنامه حکومتی رسالت پیرامون سفر گروسی مدیر کل آژانس انرژی اتمی، بازی لو رفته موش و گربه سردمداران نظام را یک شکست و عقب‌نشینی عنوان کرد و با وارونه‌گویی نوشت: «رافائل گروسی از بازی در زمین غرب دست برنمی‌دارد».


رسالت روز ۲۳شهریور نوشت: «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به‌تازگی از سفر به تهران بازگشته، بار دیگر ادعای نگرانی از عدم دسترسی به تأسیسات هسته‌یی ایران را مطرح کرده است. گروسی که در نشست شورای حکام آژانس اتمی صحبت می‌کرد، گفت: «من از وجود مواد اتمی در مکانهای اعلام‌نشده در ایران و این‌که محل کنونی آن مواد اتمی اکنون برای آژانس مشخص نیست، عمیقاً نگران هستم». (روزنامه حکومتی رسالت ۲۳شهریور)

روزنامه حکومتی سیاست روز نیز ۲۳شهریور، در همین رابطه نوشت: مدیرکل آژانس اتمی که در تهران از همکاری آژانس با ایران گفته بود بار دیگر در رفتاری که بیانگر غیرقابل اعتماد بودن آژانس و طرف‌های برجامی است، با ابراز نگرانی از وجود مواد اتمی در مکانهای اعلام‌نشده در ایران، گفت سؤالات درباره آن چهار مکان اعلام‌نشده هنوز باقی است. خبرنگار نشریه «وال استریت ژورنال» به‌نقل از گروسی در صفحه توئیتر خود نوشت: «من حتی بعد از حدود دو سال، نگرانی فزاینده‌یی درباره مسائل پادمانی مرتبط با چهار مکان در ایران که به آژانس اعلام نشده‌اند، دارم و سؤالات در این‌باره هنوز باقی است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ad4ed62-509b-427e-b00c-272e3dde1b53"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات