728 x 90

حکم ۱۶ سال زندان برای دو دانشجوی ممتاز دانشگاه صنعتی شریف

امیر حسین مرادی و علی یونسی
امیر حسین مرادی و علی یونسی

قضاییه جلادان حکم ۱۶سال زندان برای دو دانشجوی ممتاز دانشگاه صنعتی شریف را که بیش از دو سال است در بند ۲۰۹ شکنجه‌گاه اوین به‌سر می‌برند به جرم ارتباط با مجاهدین تأیید کرد

 

رسانه‌های رژیم از محکومیت امیر حسین مرادی و علی یونسی دو دانشجوی ممتاز دانشگاه صنعتی شریف به جرم ارتباط آنها با مجاهدین خبر دادند. آنها بیش از دو سال در انفرادی‌های بند ۲۰۹ شکنجه‌گاه اوین به‌سر برده‌اند. بیدادگاه تجدید نظر قضاییه جلادان در استان تهران حکم پیشین دادگاه در مورد محکومیت امیرحسین مرادی و علی یونسی را تأیید کرده است.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس در ۵اردیبهشت ماه اعلام کرد: «حکم بدوی دو نفر از مجرمین امنیتی صادر و به آنها ابلاغ شد؛ حکم به ۱۶سال حبس برای آنها صادر شده است. این دو مجرم فروردین ۱۳۹۸ حین انجام عملیات تروریستی در داخل کشور دستگیر شده بودند».

به نوشتهٔ خبرگزاری نیروی تروریستی قدس علی یونسی و امیرحسین مرادی دو نفر از اعضای کانون شورشی مجاهدین هستند که فروردین ۱۳۹۸ حین انجام عملیات در داخل کشور دستگیر شدند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/23752edd-0a04-42d8-b082-b1631f8cd5cb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات