728 x 90

حمایت کمیته استرالیایی‌ها از فراخوان رهبر مقاومت برای تشکیل یک دادگاه بین‌المللی

حمایت کمیته استرالیایی‌های حامی دموکراسی در ایران از فراخوان رهبر مقاومت
حمایت کمیته استرالیایی‌های حامی دموکراسی در ایران از فراخوان رهبر مقاومت
  • حمایت کمیته استرالیایی‌های حامی دموکراسی در ایران از فراخوان رهبر مقاومت برای تشکیل یک دادگاه بین‌المللی به‌منظور حسابرسی از سران رژیم به‌خاطر ۴۲سال جنایت علیه مردم ایران
  • نامه کمیته استرالیایی‌های حامی دموکراسی در ایران به وزیر خارجه: رأی دادگاه تاریخی آنتورپ که در آن یک تروریست-دیپلمات رژیم ایران به‌دلیل سازماندهی بمب‌گذاری به ۲۰سال زندان محکوم شد، دلیل غیرقابل انکاری است که باید هر گونه رابطه با این رژیم به دقت مورد بررسی قرار بگیرد

کمیته استرالیاییهای حامی دموکراسی در ایران در نامه‌یی خطاب به وزیر خارجه استرالیا نوشت: به‌دنبال افشای تروریسم دولتی رژیم ایران و محکومیت دیپلمات این رژیم و سه همدست وی در دادگاه بلژیک به زندان به‌دلیل اقدام تروریستی و جاسوسی در دیگر کشورها، وزارت اطلاعات رژیم ایران و قضاییه و وزارت‌خارجه این رژیم به یک ضد حمله علیه اپوزیسیون اصلی رژیم مبادرت کرده است. آنها در یک دادگاه نمایشی اتهامات مضحک، بی‌اعتبار و ساختگی را برای شیطان‌سازی علیه سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران مطرح کردند تا شرایط را برای حملات خشن علیه آنها در داخل و در خارج از کشور ایجاد کنند و وزارت اطلاعات ۴۲نفر از به‌اصطلاح اعضای سابق مجاهدین را در این دادگاه نمایشی علیه مجاهدین و رهبری مقاومت به صحنه آورد.

کمیته استرالیاییهای حامی دموکراسی می‌افزاید: ما از فراخوان آقای مسعود رجوی که به‌دنبال این دادگاه نمایشی رژیم برای تشکیل یک دادگاه بین‌المللی اعلام شد حمایت می‌کنیم. دادگاهی که در آن سران رژیم به‌خاطر جنایتهایی که علیه مردم ایران در طول ۴۲سال گذشته مرتکب شده‌اند، مورد حسابرسی قرار می‌گیرند.

آقای رجوی در فراخوان خود اعلام کرد از چنین دادگاهی با حضور علی خامنه‌ای، ولی‌فقیه رژیم، ابراهیم رئیسی، رئیس قضاییه رژیم، حسن روحانی، رئیس‌جمهور و آخوند علوی رئیس وزارت اطلاعات رژیم، استقبال می‌کند و تأکید کرد نمایندگان نمایندگان بستگان زندانیان سیاسی قتل‌عام شده در سال۶۷ و بستگان ۱۵۰۰تن که در قیام آبان۹۸ جان‌باختند و بستگان قربانیان پرواز شماره ۷۳۷ اوکراین و هم‌چنین نمایندگان زندانیان سیاسی و اقلیتهای قومی و مذهبی و هم‌چنین نمایندگان مقاومت مردم ایران در این دادگاه بین‌المللی حضور خواهند یافت.

کمیته استرالیاییهای حامی دموکراسی در ایران در ادامه نامه خود خطاب به وزیر خارجه استرالیا تأکید کرد: ما بار دیگر شما را فرا می‌خوانیم که قویاً عملیات تروریستی رژیم ایران در خارج کشور را که در سالهای اخیر افزایش یافته محکوم کنید. هم‌چنین شما را فرا می‌خوانیم که هر نوع عملیاتی را که می‌تواند منجر به توطئه یا حمله گسترده علیه اعضای مقاومت ایران در داخل و خارج از ایران شود، محکوم کنید.

رأی دادگاه تاریخی آنتورپ در ۴فوریه ۲۰۲۱ که یک تروریست-دیپلمات رژیم ایران را به‌دلیل سازماندهی بمب‌گذاری برای گرفتن تلفات جانی گسترده، به ۲۰سال زندان محکوم کرد، دلیل غیرقابل انکاری است که باید هر گونه رابطه بیشتر با این رژیم به‌دقت مورد بررسی قرار بگیرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/27f967f9-322f-4bc4-b469-580f3c119294"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات