728 x 90

جواز تهمت زدن به مخالفان ولایت فقیه، اعتراف به‌عملکرد ننگین خمینی و خامنه‌ای

آخوند محمد خواجوی
آخوند محمد خواجوی

انتشار کلیپی از یک آخوند حکومتی در مورد جواز تهمت زدن به مخالفان ولایت فقیه، به جنگ گرگها در ولایت ارتجاع دامن زده و آنها را ناگزیر از اعتراف به‌عملکرد ننگین خمینی و خامنه‌ای کرده است.

عباس عبدی از باند مغلوب رژیم در این باره نوشت: این‌که یک روحانی حکومتی، تهمت زدن به مخالفان ولایت فقیه را مجاز و ضروری بداند، در هر حال به پای حکومت است و... . به‌معنای این است که همه اتهاماتشان علیه مخالفان دروغ محض است.

احمد زیدآبادی مهره دیگر باند مغلوب نیز نوشت: یک معنای دیگرش هم این است که: ای مردم جهان! آگاه باشید که همه اتهام‌هایی که از همان ابتدای انقلاب تاکنون علیه هر منتقد و مخالفی مطرح شده، یک‌سره تهمت‌های بی‌اساس و پایه‌یی بوده که برای بی‌آبروسازی آنها ضرورت شرعی داشته است!

بخشی از کلیپ این آخوند حکومتی که گویای عملکرد خمینی و خامنه‌ای در طی بیش از چهار دهه به‌ویژه علیه مجاهدین بوده و می‌باشد، بدین قرار است:

آخوند محمد خواجوی:

کسی که در مقابل ولی‌فقیه حاکم وایسه دین نداره. خدا رحمت کنه مرحوم آیت‌الله خوشوقت یک روایت از کافی خواند گفت کسی که کتباً، زبانا، عملاً با ولی‌فقیه حاکم مخالفت کنه فاسقه و کارهایی که نکرده هم رو میشه بهش نسبت داد، کارهایی که نکرده، یعنی چی؟ یعنی هیچ حرمتی نداره. حرمت یعنی همین دیگه، کارهایی که نکرده. این‌قدر حکومت اسلامی مهمه. وقتی می‌گی حفظ نظام اوجب واجباته

(تلگرام چند ثانیه ۱۷شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1f961d3c-9681-46f3-9c30-54ec98856671"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات