728 x 90

جنگ باندها بر سر کابینه و کرنش مجدد رئیس‌جمهور جدید ارتجاع

پزشکیان - خامنه‌ای
پزشکیان - خامنه‌ای

جنگ گرگها بر سر کابینه و کرنش مجدد رئیس‌جمهور جدید ارتجاع

پزشکیان

باید بتوانیم یک کابینه‌ای تشکیل بدهیم

که باهم به طرف سیاست‌هایی که مقام رهبری تعریف کرده حرکت کنیم

 

حالا انتخاب این مسئولان واقعاً یک معضلی شده برای ما

چون شعار دادیم انتخاب برتر می‌کنیم حالا به همه هم می‌گیم کمک بکنید

یکهو می‌بینی همه آدمهای خودشان را معرفی می‌کنند

 

روزنامه سپاه پاسداران:

شورای راهبری کابینه یا مجمع مجرمان و تفرقه‌افکنان؟

این روند می‌تواند ابعاد خطرناکی پیدا کند

 

تلگرام چندثانیه رژیم

حرکت جنجالی صدا و سیما حین سخنرانی پزشکیان

صدا و سیمای فریادهای یکی از حاضران معترض در سخنرانی پزشکیان را سانسور کرد

 

پزشکیان - ۲ مرداد ۱۴۰۳

پزشکیان در دیدار با ستادهای مردمی: با درود به روان پاک بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام (در حین سخنرانی صدای شعار نامفهوم شنیده می‌شود) به یاد شهیدانمان من وقتی شما رو می‌بینم شور و شوق رو در وجود شما احساس می‌کنم بار سنگینی را بر دوشهای خودم احساس می‌کنم که خداوکیلی خیلی سخت است.

پزشکیان: خیلی خب حالا اجازه بدهید اجازه بدهید چون ما اگر بخواهیم اجازه بدهید آخه هر کدام از شما بلند شوید حرف بزنید می‌خواهید من حرف نزنم بیایم پایین شما بیایید حرف بزنید پس اجازه بدهید حرف بزنم چشم اجازه بدهید یکی از مشکلات من الآن این است که همه عزیزان می‌خواهند من رو ببینند من هم جسارت نمی‌کنم کسی رو نبینم ولی خب وقتی این همه آدم می‌خواهند من رو ببینند شما بگید من چی‌کار کنم؟ من چه جوری باید جواب بدهم.

حالا انتخاب این مسئولان واقعاً یک معضلی شده برای ما چون شعار دادیم انتخاب برتر می‌کنیم حالا به همه هم می‌گیم کمک بکنید یکهو می‌بینی همه هم آدمهای خودشون رو معرفی می‌کنند حالا چه جوری باید چی‌کار کنیم نمی‌دانم.

نهایتا هر اتفاقی بیفته خب قدم اولی که ما یک کابینه‌یی که وفاق ملی تویش هست انتخاب می‌کنیم یعنی باید کاری بکنیم که اون وفاقی که ازش حرف می‌زدیم اون شعاری که می‌دادیم می‌گفتیم مملکت با یک گروه با یک دسته با یک جناح اداره نمی‌شه خودمون پایبند باشیم نکنه یک گروه بشویم نکنه یک جناح بشویم نکنه یک دسته بشویم و نتونیم این کار رو بکنیم.

در نتیجه باید بتونیم یک کابینه‌یی رو شکل بدهیم از جناح‌های مختلف تجربه دارند علم دارند انتخاب کنیم و یک کابینه‌ای تشکیل بدهیم که باهم به طرف اون سیاست‌هایی که مقام معظم رهبری تعریف کرده حرکت کنیم حالا وارد این جزئیات نمی‌شوم... . که هستند اون رزومه خودشون رو بدهند تا ببینیم چی‌کار می‌کنیم ولی آنچه که به هر اتفاقی بیفته هر کسی بخواهد دولت بشه و یا استاندار بشه یا فرماندار یا مدیرکل یک اصل رو با همه اینها توافق خواهیم کرد و اگر خلاف این باشه قبول نخواهیم کرد اون رضایت مشتری ست رضایت مردم است.

ما کشورمون در وضعیت خوبی نیست تحریمیم و به‌شدت هم تحریمیم مشکل داریم و این مشکلات اولش برمی‌گرده به اختلافات و نگاههای ما اگر قراره در مقابل اونا بایستیم اگر قرار با قدرت بمانیم و مشت محکمی به دهن اونا بزنیم باید در کشور همه باهم متحد بشیم.

ولی اگر هر کدوم از اینارو ما بخواهیم حذف کنیم قطعاً مشکل پیدا خواهیم کرد.

 

سایت حکومتی خبرآنلاین نوشت: هنوز وزیر خارجه معرفی نشده، خط و نشانها شروع شد. کوثری نماینده عضو جبهه پایداری در مجلس گفت: گزینه‌های وزارت‌خارجه اصلاح شود تا وقت مجلس و دولت تلف نشود!

وی افزود: ظریف در رأس ستاد راهبری معرفی وزرا است و همه با تفکر وی در وزارت‌خارجه و برجام آشنا هستیم؛ بنابراین آن‌چنان‌که باید و شاید به نتیجه این کار امیدی ندارم.

 

روزنامه سپاه پاسداران با عنوان شورای راهبری کابینه یا مجمع مجرمان و تفرقه‌افکنان؟ نوشت: خبرهای خوبی از سابقه اعضا این شورا به گوش نمی‌رسد. این اولین بار است که چینش مدیران پس از یک انتخابات قوم و مذهب و امتیازبندی شیعه ـ سنی به گفتمان مسئول امر تبدیل می‌شود و این روند می‌تواند ابعاد خطرناکی پیدا کند.

 

پاسدار جلیلی نیز که اعلام کرده بود با شدت و قوت به دولت سایه‌اش ادامه خواهد داد، بار دیگر گفت: بعد از انتخابات حرکت را متوقف نکردم به سفر استانی رفتم.

 

خامنه‌ای همه تعارفات را کنار گذاشت

و با فاتحه خواندن مجدد به شاخصهایی که ظریف گفته بود

معیارهایی را که پزشکیان باید برای تشکیل کابینه رعایت کند

منتشر کرد

معیارهای خامنه‌ای برای پزشکیان

معیارهایی که آقای دکتر پزشکیان، حفظه‌الله و مجلس شورای اسلامی برای تشکیل کابینه باید رعایت کنند:

امین

صادق

متدین

معتقد به نظام از بن دندان [یعنی ولایت فقیه]

با ایمان

امیدوار به آینده [یعنی امیدوار به حفظ نظام و جستن از خطر سرنگونی]

دارای نگاه مثبت به افق

متشرع [البته همان شرع حکام شرع و دژخیمان در قضاییه و سپاه و اطلاعات و بیت‌العنکبوت نظام]

دارای اشتهار به پاکدستی و صداقت

نداشتن سابقه سوء [منظور سوءسابقهٔ سیاسی و هر گونه زاویه داشتن با ولایت فقیه است]

دارای نگرش ملی و نه جناحی

کارآمد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/403300a3-ecdc-46dc-a534-cdbc3f695f16"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات