728 x 90

اعتراف رسانه‌های حکومتی به حقوقهای نجومی مدیران دزد و غارتگر رژیم و گرانی و افزایش قیمتها

حقوقهای نجومی
حقوقهای نجومی

سایت حکومتی بهار نیوز روز ۱۸ مرداد درباره حقوق نجومی مدیران دزد و غارتگر رژیم نوشت: بیش از ۱۰هزار نفر از مدیران دولتی دریافتی بالاتر از سقف ۵۵میلیون تومانی داشته‌اند و حتی به‌قول رئیس قوه قضاییه، برخی مدیران تا ۲۰۰میلیون تومان نیز حقوق و مزایا دریافت کرده‌اند؟

این منبع افزود: پیش از این، رئیس قوه قضاییه عنوان کرده بود «افزایش حقوق مدیران در دولت سیزدهم جهش بسیار زیادی کرده است. در دولت قبلی مدیری نبوده که حقوق ۱۰۰میلیون بگیرد، اما افرادی با متوسط دریافت ماهیانه ۲۰۰ میلیون در این دولت حضور داشته‌اند».

سایت حکومتی دیدار نیوز روز ۱۹مرداد در گزارشی درباره گرانی و افزایش قیمتها اعلام کرد:

سرعت افزایش قیمتها در سال ۱۴۰۳ بهداشت و درمان رکورددار گرانی، بررسیها نشان می‌دهد در چهار ماهه ابتدایی امسال بیشترین تورم متعلق به گروه بهداشت و درمان با ۱۶ و شش دهم درصد... ... . بوده است شاخص قیمت مصرف‌کننده خانوارهای ایرانی در تیرماه گذشته برابر با ۲۵۵ و دو دهم درصد بود. این آمار در ابتدای سال جاری برابر با ۲۳۲ دهم درصد بود به بیان ساده‌تر سطح عمومی قیمتها در چهار ماه نخست امسال نزدیک به ۱۱ درصد افزایش داشته است.

نان گران شد، قیمت نان تا ۲۵ درصد افزایش می‌یابد، پرداخت یارانه‌های دولتی برای کنترل قیمت نان یکی از اقدام‌هایی است که معمولاً دولتهای مختلف انجام می‌دهند اما در سال‌های اخیر کسری منابع مالی سبب شده تا شاهد افزایش قیمت نان باشیم.

هم‌چنین یک کارشناس رژیم درباره بحران برق گفت:

مهدی عرب صادق کارشناس انرژی: ما الآن بیش از پنجاه درصد زیرساخت هامون عمر نزدیک به ۵۰ سال دارند و این فاجعه است این یک بحران است یک زنگ خطر است این یک هشدار است که می‌تونه به فروپاشی اقتصاد کشور منتهی بشه به‌صورت کامل و سرمایه اجتماعی و تبعات و آثار اجتماعی وخیمی داشته باشه.(سایت حکومتی دیدارنیوز - ۱۹مرداد ۱۴۰۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6ba8723-610b-4c35-ad38-28e2da72f58f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات