728 x 90

جمعه بازارهای خامنه‌ای در شهرهای مختلف صحنه تشدید جدالهای درونی بعد از شعبده انتخابات

آخوند علم الهدی
آخوند علم الهدی

جمعه بازارهای خامنه‌ای در شهرهای مختلف صحنه تشدید جنگ گرگها بعد از شعبده انتخابات بود. آخوند علم‌الهدی در نمایش جمعه مشهد با اشاره به جواد ظریف از مجلس رژیم خواست به امثال او رأی ندهد:

 آخوند علم‌الهدی: اگر بناست یک فردی رو به‌عنوان متولی سیاست خارجی در این کشور تأیید کنند کسی رو تأیید نکنند که... . . تو مغزش این است که با دشمن هم می‌شه دست داد یک همچین کسی رو به‌عنوان متولی سیاست خارجی خدای‌ نکرده تأیید نکنند... ... حالا یک سفیر، وزیر خارجه آمریکا بیاید دست آقا رو بگیره بیاییم توی خیابان با هم قدم بزنیم و بعد همه چی بدهند، سانتریفیوژها را مثل حلبی بار کامیون کنند بگذارند بیرون توی آب سنگین اراک عرضم به حضورتون که بتون بریزند در مقابل یک همچین حرکتی، باید از این حرکتهای ساده‌لوحانه ما اجتناب کنیم

شبکه خراسان رضوی (رژیم): ۲۹تیر ۱۴۰۳

 

 آخوند عاملی امام جمعه رژیم در اردبیل

اگر می‌خواهد که جامعه‌مان اعتلا پیدا کند حکومتمان کشورمان راهش این است از آقای رئیس‌جمهور می‌خواهم که حرف مقام معظم رهبری را ملاک قرار بدهد... . . آن کسی که با انقلاب، با امام راحل و با نظام اسلامی ذره‌یی زاویه داشته باشد او به درد شما نمی‌خورد او همکار خوبی برای شما نخواهد بود... . . الآن همه چشمشان را دوخته‌اند که آقای رئیس‌جمهور کی را به کابینه‌اش می‌آورد و پستهای حساس و در استانها هم حساس هستند که سکان استانها را به چه کسانی می‌دهد

... . . آقای رئیس‌جمهور نرود سراغ کسانی که اعتقادشان این است که شاه کلید دست آمریکا و اروپاست و آنها با یک بمب ما را نابود می‌کنند... . . آقای رئیس‌جمهور اینها را دور خودت قرار نده هم کار و هم حکومت را از دست خواهی داد به نظام ضربه وارد خواهد شد.

تلویزیون شبکه خبر (رژیم): ۲۹ تیر ۱۴۰۳

 

در جمعه‌بازار تهران نیز عده‌یی از بسیجیان مخالف پزشکیان علیه ظریف شعار دادند.

شعار جمعیت: ظریف گورتو گم کن

 تلگرام چند ثانیه (رژیم): ۲۹ تیر ۱۴۰۳

 

فقیهی مشاور رسانه‌یی رفسنجانی، درباره شدت حملات امام جمعه‌های رژیم علیه جواد ظریف که پزشکیان انتخاب وزرای پیشنهادی دولتش را برعهده او گذاشته، نوشت: ماله‌کشان ۳ سال اخیر که ۸ سال، یک نفس علیه دولت روحانی تاختند و دروغ ساختند، دوباره به تنظیمات کارخانه بازگشته‌اند تا نگذارند قدمی در مسیر رفع تحریم‌ها و حل برخی مشکلات معیشتی برداشته شود.

وی گفت در حاشیه‌های شعار توهین‌آمیز علیه ظریف در نماز جمعه؛ باز هم همان آش و کاسه! ‏معتقدند یا دولت باید از ما باشد ‏یا دولتهای سایه و شبه‌سایه را‏به جانتان می‌اندازیم. اما واقعاً چرا آن‌قدر زود؟ چرا فحاشی به ظریف در نمازجمعه؟ آن‌هم در شرایطی که دولت هنوز کابینه‌اش را معرفی نکرده!

 تلگرام بامداد نو (رژیم): انتخاب (رژیم): ۳۰ تیر ۱۴۰۳

 

از سوی دیگر، پاسدار جلیلی نیز در پاسخ به حملات شدید باند رقیب نسبت به دولت سایه او، اعلام کرد که دولت سایه را با قوت و جدیت بیشتر دنبال خواهد کرد. ایراد بگیرند و ما را محکوم به دخالت در امور کنند همین است.

 خبرگزاری تسنیم (رژیم): ۲۹ تیر ۱۴۰۳

 

در همین حال پاسدار جلیلی از سوی عرب صادق معاون مستعفی باند مؤتلفه مورد حمله قرار گرفت. او گفت: اگر با تندروهای خودسر خط کشی‌تان را مشخص نکنید پایان سیاسی‌تان نزدیک است.

تلگرام چند ثانیه (رژیم): ۲۹ تیر ۱۴۰۳

 

آخوند بی‌نیاز امام جمعه رژیم در کیش درباره تلاش برای ترور ترامپ گفت قصاص خون قاسم سلیمانی را خواهیم گرفت:

 آخوند بی‌نیاز امام جمعه رژیم درکیش

بعضی‌ها سعی کردند که اتهام را به ایران وارد کنند که ایران ترامپ را ترور کرده و پشت سر این ترور ایران هست... . . اما من می‌خواهم یک نکته‌ای را عرض کنم اولاً ایران اسلامی و جمهوری اسلامی و مردم عزیز مان هرگز از خون شهید سلیمانی نخواهند گذشت... . . و ثانیا این مسأله را از طریق دیپلماسی و از طریق حقوقی و حقوق بین‌الملل پیگیر هستیم... . . و انشاالله با پیگیری مسئولان محترم قصاص خون شهدای عزیز مان شهید سلیمانی بزرگوار و همرزمانشان را خواهیم گرفت... .

 تلویزیون شبکه کیش (رژیم): ۲۹ تیر ۱۴۰۳

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/584fb8d6-abb9-4940-abbb-abb0485dde33"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات