728 x 90

جلسه مجلس ارتجاع با حضور پزشکیان در کرسی نمایندگی

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

جلسه مجلس ارتجاع با حضور پزشکیان در کرسی نمایندگی

پاسدار قالیباف:

این انتخابات حاوی پیامهای مهم کاهش مشارکت بود

که برای ما تبدیل به یک مسأله جدی می‌شود

پیامدهای آن برای نظام حکمرانی و سرنوشت عمومی جامعه آن‌قدر سنگین است

که نمی‌توانیم به‌راحتی از کنار آن بگذریم

 

پزشکیان:

من بارها توی مجلس گفتم کشور را با اختلاف و با دعوا نمی‌شود اداره کرد

ما مجبوریم دست به دست هم بدهیم

 

کوچک زاده خطاب به پزشکیان:

آقای رئیس‌جمهور منتخب شما دعوت به وحدت می‌کنید

نمی‌شود با سمبل اختلاف و سمبل نفاق در کشور یعنی محمد جواد ظریف

این مملکت را به وحدت رساند

 

پاسدار قالیباف-جلسه مجلس ارتجاع ۳۱ تیر ۱۴۰۲

قالیباف: این انتخابات حاوی پیام‌های مهم کاهش مشارکت در انتخاب نیز بود،؛ انتخابات دماسنج سیاسی جامعه است شاخصی ست که واقعیت را به مسئولان و اهالی سیاست نشان می‌دهد عدم تمایل بخش قابل توجهی از مردم برای استفاده از حق انتخاب خود نیز یک واقعیت است که باید اهل سیاست را به خود بیاورد، البته این امر ریشه‌های مختلف دارد و کسانی که اهل تحلیل و تحقیق هستند باید به آن بپردازند اما پیامدهای آن برای نظام حکمرانی و سرنوشت عمومی جامعه آن‌قدر سنگین است که نمی‌توانیم به‌راحتی از کنار آن بگذریم مهم‌ترین نکته این است که این کاهش مشارکت برای ما تبدیل به یک مسأله جدی شود که باید ابعاد آن را بررسی کنیم و برای حل آن تصمیم بگیریم.

همه ما باید افزایش مشارکت در فرصت‌های بعدی را اولین هدف خود بدانیم، طبیعتاً رئیس‌جمهور منتخب مردم بیشترین مسئولیت را در این زمینه دارد.

خب من لازم می‌دانم به اطلاع مردم عزیزمون برسانم که امروز ما با ا آغاز زنگ جلسه رسمی امروز مجلس شاهد بودیم که رئیس‌جمهور منتخب مان به‌عنوان فرزند مجلس که بیش از ۴ دوره و این پنجمین دوره که عضو اینجا بودند امروز در صحن مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کردند و ما هم اینجا از حضور ایشون متوجه شدیم.

من اجازه می‌خواهم که جناب آقای پزشکیان از جنابعالی دعوت کنم جناب آقای پزشکیان دعوت کنم که در حد چند دقیقه‌یی در خدمت شما باشیم تا بعد وارد دستور جلسه بشویم.

 

صدای یک نماینده: به کی الآن می‌خواهی تذکر بدهی؟

قالیباف: دوستان اجازه بدهند که وقت صحن گرفته نشه برادران عزیز بفرمایید آقای دکتر پزشکیان، آقا یالله خیلی خوش آمدید بزرگوارید.

پزشکیان در جلسه علنی مجلس: من بارها حالا توی مناظرات و بحثهایی هم که حتی توی مجلس واقعاً گفتم این حرف رو، کشور رو با اختلاف و با دعوا نمی‌شه اداره کرد ما مجبوریم دست به دست هم بدهیم تا از این بحران‌هایی که برای ما درست شده و مشکلاتی که وجود داره بتوانیم با هماهنگی همفکری و همدلی این مسیر رو طی بکنیم.

 

در ادامه جلسه مجلس ارتجاع اعضای مجلس رژیم، رئیس‌جمهور جدید رژیم را به‌خاطر نحوه تعیین وزرا زیر ضرب بردند.

آخوند سلیمی گفت: کوه موش زایید! انتشار اسامی شورای راهبردی ظریف نشان داد که چه قدر زمخت، به‌دنبال خالص سازی آن هم با سرعت نور هستند.

کوچک‌زاده نیز در جلسه روز یکشنبه مجلس رژیم گفت:

آقای رئیس‌جمهور منتخب شما دعوت به وحدت می‌کنید و اون را لازمه تحقق همه پیشرفتها و خوشبخت‌یها برای ملت ایران می‌دانید نمی‌شود با سمبل اختلاف و سمبل نفاق در کشور یعنی محمد جواد ظریف این مملکت را به وحدت رساند و محمدجواد ظریف هم بردارد در کارگروه‌هایش آدمهایی رو که اصل روحانیت را نفی می‌کنند آدم‌هایی رو که اصل جمهوری اسلامی را نفی می‌کنند قرار بدهد تا برای تویی که می‌خواهی وحدت را در کشور برقرار کنی وزیر به مجلس معرفی کنه من امیدوارم که این اتفاق نیفتد ولی این مسیری که شما می‌روید به اونجایی که باید باشه نیست.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۳۱تیر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/82d314c3-cf37-44c5-8ceb-ab15346ff1a4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات