728 x 90

جاست د نیوز - مریم رجوی گفت: «سر مار، کانون تروریسم و جنگ‌افروزی» در تهران است

کنفرانس در پارلمان اروپا-استراسبورگ - ایران: سرکوب در داخل -جنگ‌افروزی و تروریسم در خارج
کنفرانس در پارلمان اروپا-استراسبورگ - ایران: سرکوب در داخل -جنگ‌افروزی و تروریسم در خارج

جاست د نیوز روز دوشنبه ۶آذر نوشت: مخالفان کلیدی دولت ایران به اروپا می‌گویند که تهران مرکز تروریسم است.
مریم رجوی گفت: «سر مار، کانون تروریسم و جنگ‌افروزی» در تهران است.
مریم رجوی، رهبر بزرگترین سازمان بین‌المللی ناراضی ایرانی، این هفته به اعضای پارلمان اروپا گفت که ایران هم‌چنان «مرکز تروریسم» است.
رجوی، گفت: «سر مار»، کانون تروریسم و جنگ‌افروزی در تهران است.
اظهارات رجوی یک روز پس از آن مطرح شد که پلیس اسپانیا سه نفر را در ارتباط با تیراندازی ۹ نوامبر به آلخو ویدال کوادراس، سیاستمدار در مادرید دستگیر کرد.
ویدال کوادراس که صورتش مورد اصابت گلوله قرار گرفت، یکی از بنیانگذاران حزب سیاسی راستگرای اسپانیایی Vox است.
او به‌دلیل روابطش با سازمان مجاهدین خلق ایران توسط دولت تهران تحریم شده بود و با وجود این‌که مظنونان دستگیر شده اروپایی بودند، گمانه زنی‌هایی وجود دارد که آنها می‌توانند با علی خامنه‌ای ارتباط داشته باشند.
بر اساس گزارشها، مخالفت شدید رژیم ایران با مجاهدین خلق بخشی از تلاشهای جهانی برای اعمال نفوذ ژئوپلیتیکی، از جمله در کاخ‌سفید، در ارتباط با سیاست‌های دولت آمریکا در قبال جمهوری اسلامی است.
ویدال کوادراس روز چهارشنبه از بیمارستان نوشت: «رژیم ایران می‌خواهد ما را از روی زمین محو کند. تا زمانی که این حقیقت وحشتناک را درک نکنیم و نپذیریم، شکست خواهیم خورد و شکست خواهیم خورد».
رجوی که پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران (NCRI) است، در سخنرانی روز چهارشنبه خود در کنفرانسی، از ویدال کوادراس به‌دلیل مواضعش علیه ایران تمجید کرد.
رجوی گفت: «من عمیقاً تحت تأثیر پیام شجاعانه و الهام‌بخش آقای ویدال کوادراس قرار گرفتم. مثل همیشه با روحیه فوق‌العاده‌ای در حمایت از آرمان آزادی ایران استوار و ثابت قدم بوده است»... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7ff052a8-20af-4305-9dd4-a9c97c733687"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات