728 x 90

تهدید زندانی سیاسی مهران قره باغی برای انتقال به بند زندانیان خطرناک

مهران قره باغی
مهران قره باغی

بر اساس خبرهای دریافتی، زندانی سیاسی مهران قره باغی در زندان شیبان اهواز، توسط دژخیمان این زندان تهدید شده که او را به بند زندانیان خطرناک منتقل خواهند کرد.

این زندانی سیاسی هوادار مجاهدین در حال حاضر هم، در بند زندانیان سیاسی نیست. اما عوامل رژیم در زندان شیبان برای اعمال فشار هر چه بیشتر بر مهران قره باغی، تصمیم گرفته‌اند تا او را به بند زندانیان با جرایم اجتماعی خطرناک منتقل کنند.

یادآوری می‌کنیم که بازجویان و دژخیمان رژیم در بازداشتگاه اطلاعات اهواز در مردادماه ۱۴۰۰ خطاب به مهران قره باغی گفته بودند: «آنقدر تو را در زندان نگه می‌داریم که دیوانه شوی».

مهران قره باغی، متولد۱۳۷۱ از اهالی روستای سرحد آقا از بهبهان است. این زندانی سیاسی در دیماه ماه ۹۸ دستگیر شد. اتهامات او توهین به خامنه‌ای و تبلیغ علیه نظام، مشارکت در تخریب و احتراق اموال عمومی، مشارکت در اخلال در نظم عمومی، مشارکت در ساخت مواد ناریه غیرنظامی، عضویت در یکی از گروه‌های مخالف نظام (سازمان مجاهدین خلق ایران) و افساد فی الارض در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان مورد تفهیم اتهام قرار گرفت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c7c7b4c7-ced3-44f4-92a8-648397c787c8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات