728 x 90

تمرینات شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه

شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران
شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران

سایت دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه روز شنبه ۲۳ تیرماه نوشت: با حضور فرماندهان نظامی، شبه‌نظامیان تحت حمایت ایران تمرینات نظامی را در نزدیکی مرزهای سوریه و عراق انجام می‌دهند. 

استان دیرالزور: شبه‌نظامیان تحت حمایت ایران در صحرای السکریه Al-Sukkariya در حومه آلبوکمال نزدیک مرزهای سوریه و عراق با حضور فرمانده شبه‌نظامیان فاطمیون و سپاه پاسداران ایران تمرینات نظامی انجام دادند که در آن صدای انفجارهای مهیب شنیده شد.
در این تمرینات پهپاد، موشک و گلوله‌های خمپاره در رزمایش‌هایی که پس از آوردن نیروهای نظامی سپاه پاسداران از جمله سلاح و تجهیزات نظامی به منطقه برگزار شد، مورد استفاده قرار گرفت.
اوایل امروز، چهار کامیون مملو از سلاح از عراق وارد شهر آلبوکمال در حومه شرقی دیرالزور شدند که از عراق می‌آمدند. در این ستون [‌حامل کامیونهای تسلیحات] خودروهای غیرنظامی برای محافظت از کامیون‌ها در برابر حملات هوایی که توسط اعضای شبه‌نظامی سپاه پاسداران ایران رانندگی می‌شدند وجود داشتند.
به گفته منابع دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه، کامیونها به سمت مقر نظامی در شهرک الحری Al-Hari در حومه آلبوکمال حرکت کردند تا محموله را تخلیه کنند و سپس به مکانهای دیگر توزیع کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2e500c34-aeee-4d87-9eb2-e1b5d209a7a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات