728 x 90

تمرکز استراتژی ضدتروریسم آمریکا بر رژیم ایران و دست نشاندگانش

تمرکز استراتژی ضد تروریسم آمریکا بر رژیم ایران
تمرکز استراتژی ضد تروریسم آمریکا بر رژیم ایران

خبرگزاری رویترز، ۱۲مهر ۹۷، در مقاله مشترکی بقلم روبرتا رمپتون و جوناتان لندی، در مورد اعمال تروریستی رژیم ایران و استراتژی ضدتروریسم آمریکا نوشت، دولت ترامپ اولویت بیشتری به ایران و گروه‌های تندرویی که رژیم ایران از آنها حمایت می‌کند می‌دهد و از یک استراتژی ضدتروریسم حمایت می‌کند که اسنادش روز پنجشنبه منتشر شده و فشار واشنگتن بر تهران را بیش‌ از‌ پیش افزایش می‌دهد.

 

چرخش تمرکز سیاست ضدتروریسم آمریکا به روی رژیم ایران

استراتژی که توسط جان بولتون مشاور امنیت ملی منتشر شد برای اولین بار است که از ۲۰۱۱که سیاست ضدتروریسم دولت اوباما تنها روی القاعده متمرکز بود به روی ایران می‌چرخد...

این‌که در دولت پرزیدنت ترامپ اولویت به رژیم ایران داده می‌شود با این هدف است که نفوذ این رژیم در خاورمیانه و برنامه موشک بالستیک آن و حمایت از گروه‌های افراطگرا مهار گردد و وادار شود پای میز مذاکره بیاید...

رژیم ایران در سال ۲۰۱۲به‌عنوان یک دولت حامی فعال تروریسم نامگذاری شده بود اما اسناد اخیر نشان می‌دهد چگونه دولت ترامپ، رژیم ایران را در کانون نگرانیهای آمریکا قرار داده است...

 

گروه‌های وابسته به رژیم ایران تهدیدی برای امنیت جهانی

گروه‌های تروریستی تحت حمایت ایران هم‌چون حزب‌الله و حماس و جهاد اسلامی فلسطین برای آمریکا و منافع ما تهدید هستند...

آمریکا در نظر دارد از ۴نوامبر بخش نفتی ایران را مورد تحریم قرار بدهد و بولتون گفت دولت در نظر دارد تمامی وارد کنندگان نفت ایران، خرید نفت از رژیم ایران را به صفر برسانند.

بولتون افزود موتور محرک استراتژی جدید، تعقیب افراط‌گرایان در مرکز فعالیت‌شان و قطع آنها از مرکز پشتیبانی کننده‌شان می‌باشد.

 

خاطر نشان می‌شود دیروز پنجشنبه ۱۲مهر کنفرانس مقاومت ایران در مقر پارلمان اروپا با عنوان «موج جدید‌ تروریسم رژیم ایران، واکنشهای اتحادیه و آمریکا»‌ برگزار شد. 

مریم رجوی در پیام ویدئویی خود به این سمینار و خطاب به شخصیتهای سیاسی و حضار شرکت‌ کننده گفت: سکوت در برابر تروریسم ملاها زیان‌بارترین نوع مماشات با استبداد دینی است.

خبرنگار اسکای نیوز نیز در گزارش خود از بروکسل گفت:در این کنفرانس که توسط شورای ملی مقاومت ایران برگزار شد شخصیتهای پارلمانی از چندین پارلمان اروپایی و کارشناسان قانون بین‌المللی شرکت داشتند.

در این کنفرانس دلایل جدیدی فاش شد که دست داشتن رژیم ایران در طرح انفجار در خاک فرانسه علیه همایش سالانه مقاومت ایران را اثبات می‌کند.

در ابتدای ماه ژوئیه گذشته در ارتباط با این طرح، بلژیک یک زوج را دستگیر کرد. یک دیپلمات ایرانی نیز که در این موضوع دست داشت توسط آلمان بازداشت شد چرا که او به این زوج دستور حمل بمب و رفتن به فرانسه را داده بود.

این دیپلمات ایرانی عامل اصلی طرح بود و در سفارت ایران در وین کار می‌کرد.

چندین کشور اروپایی در این موضوع همکاری می‌کنند ولی اینجا در بلژیک در زمینه قانونی پرونده کار می‌شود و این بازتابهای سیاسی گسترده‌یی در فرانسه دارد.

در فرانسه ما شاهد انتقادات جدی سه وزیر فرانسوی و انسداد داراییهای دو شخصیت ایرانی و یک مرکز وابسته به اطلاعات رژیم ایران در فرانسه بودیم.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dd849314-7936-4354-ba51-3fa45ad67a07"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات