728 x 90

جان بولتون: رژیم ایران بانک مرکزی تروریسم بین‌المللی است

جان بولتون مشاور امینت ملی آمریکا
جان بولتون مشاور امینت ملی آمریکا

جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا روز پنجشنبه ۱۲مهر ۹۷در جمع خبرنگاران گفت:‌ رژیم ایران بانکدار مرکزی تروریسم بین‌المللی است.

خبرگزاری رویترز ۱۲مهر۹۷

جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در حالیکه استراتژی ایالات متحده را که متمرکز رژیم ایران است ارائه می‌داد گفت: گروه‌های تروریستی اسلامی افراطی به‌لحاظ بین‌المللی بالاترین تهدید علیه ایالات متحده و منافع آن در خارج از آمریکا هستند.

او گفت ایالات متحده همچنین با تهدیدات رژیم ایران مواجه است. رژیمی که «بانکدار مرکزی تروریسم بین‌المللی» از سال ۱۹۷۹ است.

جان بولتون می‌گوید: هدف آمریکا این است که هیچ‌گونه استثنایی در زمینه خرید نفت از ایران برای کشورهای دیگر قائل نشویم.

مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به تحریم‌های آمریکا به‌ویژه از روز ۱۴آبان امسال گفت: هدف این است که هیچ‌گونه استثنایی در زمینه خرید نفت از ایران برای کشورهای دیگر قائل نشویم، تا احتمالاً فروش نفت تهران را به صفر برسانیم.

بولتون افزود: «شما می‌توانید امکان کاهش تا رسیدن به نقطه صفر را در نظر بگیرید، گرچه شاید فوراً به تحقق نپیوندد».

 

خبرگزاری سپاه پاسداران فارس این خبر را با این عنوان مخابره کرده است:‌

رویترز:فکر و ذکر بولتون، ایران است/ او فرمان لغو برجام را قاب کرده و به دیوار زده

 

جان بولتون: کاری که فرانسه علیه رژیم ایران کرده درست بوده است

سایت کاخ سفید ۱۲مهر ۹۷:

کنفرانس مطبوعاتی جان بولتون

خبرنگار: همان‌گونه که می‌دانید دولت فرانسه در روز گذشته حکومت ایران را به‌خاطر توطئه تروریستی در پاریس علیه شورای ملی مقاومت ایران تقبیح کرد گروه اصلی مخالف آیت‌الله ها. آیا شما از این حرکت مطلع هستید؟

جان بولتون: من باید بگویم که آنچه فرانسویها انجام داده‌اند کار دقیقاً درستی بوده است. آنها و سایر کشورهای اروپایی یک دیپلمات رسمی رژیم ایران را دستگیر کردند که متهم به توطئه برای هدایت این حمله علیه یک گردهمایی در پاریس بوده است.

بنابراین این خودش گویاست و هر چیزی که بخواهید نسبت به این‌که دولت ایران چگونه به مسئولیتهای خود نگاه می‌کند ببینید و امیدوارم این یک بیدارباش در سراسر اروپا نسبت به ماهیت این رژیم و تهدیدی که دارد باشد.

 

بیشتر بخوانید

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d721bc34-fdc8-4704-aa6d-059d1ac63d23"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات