728 x 90

تمجید مهوع پزشکیان و دژخیم رادان از امیرعبداللهیان وزیر خارجه رئیسی جلاد و پادو دژخیم قاسم سلیمانی

پزشکیان - رادان
پزشکیان - رادان

تمجید مهوع پزشکیان و دژخیم رادان از امیرعبداللهیان

وزیر خارجه رئیسی جلاد و پادو دژخیم قاسم سلیمانی

پزشکیان:

امیرعبداللهیان به‌عنوان دیپلمات دانشور

امیر دیپلماسی و الگویی تمام‌عیار از یک دیپلمات مقاومت!

 

سایت ریاست‌جمهوری رژیم ۱۳ شهریور با درج پیام پزشکیان به جلسه نیابتیهای رژیم در سمنان نوشت:

رئیس‌جمهور ضمن تجلیل از خدمات امیرعبداللهیان به جبهه مقاومت، بر آمادگی دولت چهاردهم برای حمایت و پشتبانی کامل از مبارزات تمامی مظلومان عالم در برابر جبهه استکبار تأکید کرد.

پزشکیان در پیام خود از حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه شهید به‌عنوان دیپلمات دانشور، امیر دیپلماسی و الگویی تمام‌عیار از یک دیپلمات مقاومت یاد کرد و افزود: اینجانب این سیاست را منطبق بر آرمانهای والای انقلاب اسلامی می‌دانم، حمایت بی‌دریغ خود را از مردم فلسطین و مستضعفان عالم، اعلام و بر آمادگی خود در استیفای حقوق آنان در همه عرصه‌ها تأکید نموده‌ام.

(سایت ریاست‌جمهوری رژیم ۱۳شهریور ۱۴۰۳)

 

دژخیم رادان:

امیرعبداللهیان وقتی وارد می‌شد

با تأسی از رهبر و رئیسی وارد عرصه دیپلماسی می شد

تلویزیون رژیم ۱۳ شهریور ۱۴۰۲:

احمد رضا رادان فرمانده فراجا: جبهه مقاومت را حتماً بایستی تقویت و پشتیبانی کرد.

امیر عبداللهیان وقتی وارد می‌شه با تأسی از رهبر انقلاب و با تاسی از رئیس‌جمهور شهیدمون آیت‌الله رئیسی وارد عرصه دیپلماسی می‌شه که به میدان اعتقاد داره به فرمانده میدان اعتقاد داره به فرمانده فرمانده میدان اعتقاد داره عرصه دیپلماسی را میدانی می‌کند برای تکمیل کردن میدان شکوفاترین زمان در این زمان شکل می‌گیرد برون داد این چی می‌شه؟ یعنی وقتی این میدان دیپلماسی در کنار هم دست به دست هم می‌ده برون دادش می‌شد وعده صادق شهید عبداللهیان قبل از این‌که بخواد غرش موشکها صدای پهپادها از همه لایه‌های دفاعی دشمن عبور کند میدان رو شکونده وعده میده که حتماً انتقام هست حتماً انتقام سخت هست.

این مرد عرصه دیپلماسی را تبدیل می‌کند به آوردگاهی چون قاسم سلیمانی پس می‌شود میدان قاسم سلیمانیها داشته باشد دیپلماسی قاسم سلیمانیها داشته باشد اقتصاد هم فرهنگ هم می‌تواند قاسم سلیمانیها داشته باشه.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b4af9f1-dea8-451b-b8cd-9c0052851a61"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات