728 x 90

تلگراف انگلستان: زمان آن رسیده که دولت ما به وظیفه خود در نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران عمل کند

لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران
لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران

تلگراف انگلستان

زمان آن فرا رسیده که دولت ما به وظیفه خود

در نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران عمل کند

این موضوع تقریباً به‌اتفاق آرا در پارلمان حمایت می‌شود

 

تلگراف انگلستان ۲۳بهمن ۱۴۰۱: رژیم وحشی تهران در حالی که با شدت بیشتر به قدرت چسبیده، خشونت غیرقابل تصوری را علیه مردم ایران به کار می‌گیرد تا آنها را مرعوب کند دست از خواسته خود برای آزادی بردارند. سپاه پاسداران این رژیم به‌دلیل صدور تروریسم در رأس سازمانهای تروریستی در جهان قرار گرفته است. هیچ گروه تروریستی در جهان وجود ندارد که بتواند چنین شهرت هولناکی برای بی‌ثباتی و اشتیاق به خون‌ریزی داشته باشد.

سپاه پاسداران با داشتن یک امپراتوری تجاری چند میلیارد دلاری در سراسر ایران، دارای منابع مالی فراوان است و از آنها برای تأثیرات مرگبار خود استفاده می‌کند. سپاه سردمدار اصلی در برخی از خونین‌ترین درگیریهای جهان بوده است انباشت ۱۵۰هزار موشک توسط حزب‌الله بدون سپاه پاسداران رژیم ایران امکانپذیر نبود.

تلگراف در ادامه می‌نویسد: سپاه پاسداران هم‌چنین بازیگر کلیدی به سمت تولید سلاح هسته‌یی است. هم‌چنین درک فزاینده‌ای در مورد دخالت سپاه پاسداران در تجارت بین‌المللی مواد مخدر وجود دارد...

مزایای بسیاری در نامگذاری تروریستی این نهاد وجود دارد. جرم‌انگاری سپاه پاسداران به‌طور قاطع فعالیت‌های آن را در بریتانیا محدود می‌کند، جریانهای مالی را مختل می‌کند و به تلاش‌های آن برای ترویج افراط‌گرایی داخلی پایان می‌دهد. این موضوع تقریباً به‌اتفاق آرا از ممنوعیت در پارلمان حمایت می‌شود. این اتفاق‌نظر اعضا را به گونه‌ای متحد کرده که موضوعات ارزشمند معدودی می‌توانند چنین اتحادی را به‌وجود بیاورد. از خاطره نمایندگان پارلمان بریتانیا پاک نشده است که سپاه پاسداران در پشت یک توطئه خنثی شده اخیر برای کشتن نمایندگان فراحزبی در تجمع مخالفان در پاریس در سال۲۰۱۸ بود. وظیفه اول دولت انگلستان حفاظت از شهروندانش است. زمان آن فرا رسیده که دولت ما به وظیفه خود در نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران عمل کند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3581a2ba-5662-4e0a-b7bb-31ccf755b25e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات