728 x 90

تلویزیون الحدث: شعار رژیم ایران اخراج اخراج بغداد آزاد آزاد در استادیوم الشعب بغداد

تلویزیون الحدث - استادیوم الشعب بغداد با شعار ایران اخراج اخراج بغداد آزاد آزاد
تلویزیون الحدث - استادیوم الشعب بغداد با شعار ایران اخراج اخراج بغداد آزاد آزاد

تلویزیون الحدث روز دوشنبه ۲۳خرداد در گزارشی از مسابقات فوتبال در استادیوم الشعب عراق گفت: در استادیوم الشعب مسابقات یک چهارم نهایی جام عراق بین تیمهای «الزوراء» و «نیروی هوایی» برگزار شد که در این اثناء تماشاچیان شعار رژیم ایران اخراج اخراج بغداد آزاد آزاد را سردادند.

شعار تماشاچیان به زبان عربی «ایران بره بره بغداد تبقی حره» بود.

 

فؤاد حسین وزیر خارجه عراق در گفتگویی با شبکه الغد مصر گفت: «تهران حرف‌های جدیدی از بغداد می‌شنود که پیش از این وجود نداشت. به [مقام‌های رژیم ایران] گفته‌ایم که نیازمند همکاری مشترک هستیم و به دخالت ایران نیازی نداریم».

فؤاد حسین در گفتگو با شبکه تلویزیونی الغَد در مصر گفت: روابط عراق با ایران از «مرحله سکوت» به «مرحله صراحت» رسیده است.

وزیر خارجه عراق در عین‌حال تصریح کرد: طرف ایرانی باید این مسأله را درک کند. ما با یکدیگر دوست و همسایه باقی خواهیم ماند و با یکدیگر کار می‌کنیم اما مسأله دخالت‌های ایران، غیرقابل قبول است.

 

سایت حکومتی قدس آنلاین به تاریخ ۲۳خرداد در واکنش به اظهارات وزیر خارجه عراق با عنوان «سخنان عجیب وزیر خارجه عراق درباره ایران، تهران حرف‌های جدیدی از ما می‌شنود!» نوشت:

وزیر خارجه عراق در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی مصری، در اظهاراتی غیردوستانه، گفت که تهران حرف‌های جدیدی از بغداد خواهد شنید.

«فؤاد حسین» وزیر خارجه عراق در ادامه اظهارات غیردوستانه چند روز پیش خود، در یک مصاحبه تلویزیونی بار دیگر بر این موضع خود پافشاری کرد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d218c681-92c0-47d9-8668-a4f129707756"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات