728 x 90

تعطیلی تمام مدارس استان یزد به‌علت گسترش سویه اُمیکرون

تعطیلی مدارس به‌دلیل گسترش امیکرون
تعطیلی مدارس به‌دلیل گسترش امیکرون

اداره کل آموزش و پرورش رژیم در یزد از تعطیلی تمام مدارس استان طی یک هفته آینده به‌علت گسترش سویه جدید کرونا اُمیکرون خبر داد. در همین حال سوری متخصص اپیدمیولوژی و کمال حیدری معاون وزارت بهداشت رژیم به گوشه‌یی از پیامدهای شروع پیک ششم کرونا اعتراف کردند.

دکتر سوری متخصص اپیدمیولوژی گفت: اپیدمی که الآن وزرات بهداشت رسماً اعلام کرد هر چند که با تأخیر! که خیز ششم یا پیک ششم شروع شده نشان می‌دهد که ما در چند هفته پیش رو با جهش بسیار بالای ابتلا مواجه هستیم و به همان نسبت هم طبیعتاً مرگ و میر و میزان بستری هم افزایش پیدا می‌کند به‌نحوی که در همین چند روز اخیر هم شاهد افزایش موارد بستری بودیم.

کمال حیدری معاون وزیر بهداشت گفت: متأسفانه همان‌طور که فرمودید وارد موج ششم شدیم و روزبه‌روز آمار مبتلایان و افراد بیماران سرپایی و بستری ما متأسفانه در این سه چهار روز گذشته به‌شدت بالا میره به‌طوری‌که الآن نسبت به روز گذشته ۱۸ساعت بعد ما افزایش میزان بستری داشتیم یا موارد سرپایی ۲۰درصد نسبت به قبل افزایش پیدا کرده و این آخر هفته گذشته این سرعت بیشتر و بیشتر شد خوب این روند افزایشی را ما در استانهایی که متأسفانه تجمع بالایی و تراکم بیشتری دارند مثل استان خراسان رضوی قم مازندران گیلان خوزستان البرز و یزد داریم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7e6a063d-f4c2-424a-8728-c39aa77b2b6d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات