728 x 90

تشدید بحران درونی رژیم و شکست پروژه رئیسی جلاد

رسول منتجب‌نیا
رسول منتجب‌نیا

درباره تشدید بحران درونی رژیم و شکست پروژه رئیسی جلاد، سایت حکومتی اعتماد آنلاین ۷فروردین ۱۴۰۲ در مطلبی تحت عنوان «شورش اصول‌گرایان علیه رئیسی» نوشت: رسول منتجب‌نیا، ضمن ارزیابی تأثیر یکدست شدن قوا بر حل مشکلات گفت: در حال حاضر همه گروه‌های حاضر در جناح اصول‌گرا که رئیسی نمایندگی آنها را در دولت برعهده دارد پشت دولت نیستند. رئیسی نتوانست از جناح اصول‌گرا وحدت و اجماعی درست کند. بسیاری از چهره‌های شاخص اصول‌گرا و صاحب نظر منتقد دولت هستند و چه بسا انتقادهای تندی هم دارند.

وی «مسأله مولدسازی» را، که نام پوششی فروش و چپاول اموال عمومی است، یکی از موارد جنگ قدرت و ثروت در میان باندهای رژیم برشمرده ومی‌افزاید: فردی مانند احمد توکلی که از چهره‌های اصول‌گرا محسوب می‌شود به‌شدت با آن مخالفت کرده و نامه بسیار تند و مستدل و مستندی نوشت و به‌شدت به دولت حمله و اعتراض کرد. در بسیاری از موارد باهنر، ناطق نوری و بسیاری از چهره‌ها و شخصیت‌های معروف و غیرمعروف اصول‌گرا مخالف دولت شده‌اند به‌دلیل این‌که به عیان مشاهده می‌کنند بسیاری از تصمیماتی که گرفته می‌شود و سیاست‌گذاریهایی که انجام می‌شود غلط است.

(سایت اعتماد آنلاین رژیم ۷فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/364ca999-b3bb-4b9d-a221-6a5631592bca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات