728 x 90

ترس و تهدیدهای سلامی سرکرده سپاه ولایت - سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین - ۷آبان ۱۴۰۱
سخنگوی مجاهدین - ۷آبان ۱۴۰۱
  • زوزه‌های ترس و تهدیدهای سرکرده سپاه ولایت در معرکه‌گیری طراحی شدهٔ خامنه‌ای بر سر جنایت بزرگ شاهچراغ:
  • این شهیدان خون جاری در رگهای نظام هستند، من به‌عنوان خادم شما، نوکر شما، می‌گویم دستان‌تان را می بوسم، خاک کف پایتان را می‌بوسم و آن را برای تبرک به‌صورتم می‌کشم 

 

پاسدار سلامی خطاب به جوانان قیام:

  • شرارت را کنار بگذارید امروز روز پایان اغتشاشات است! دیگر به خیابان نیایید از جان این نظام چه می‌خواهید؟
  • مجاهدین مظهر استبداد و کارگزار عملیاتی آمریکا و صهیونیسم هستند، آیا می‌خواهید با اینها به حکومت برسید؟ اینها که با ارتش بیگانه همدست شدند و به نیروهای مسلح ما حمله کردند.
  • ای جوانان عزیز دانشجویان عزیز به گوش باشید، نظام تحمل پذیرش رفتارهایی خارج از قاعده‌های پذیرفته شده را ندارد

 

پاسدار سلامی، سرکرده کل سپاه پاسداران ۷آبان ۱۴۰۱

این چهره شیراز واقعی است امروز ماهواره‌ها ببینند آمریکایی‌ها انگلیسی‌ها صهیونیستها سعودیها و رسانه‌های دروغ پراکن و فتنه‌انگیز آنها که شرارت ترویج می‌کنند و می‌خواهند سیمای درخشان جامعه ما را تیره نشان بدهند.

امروز همه آمده‌اند تا نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعداد معدودی فریب خورده هرگز آسیب نخواهد دید.

من به‌عنوان به‌عنوان سرباز کوچک شما فدایی شما خادم شما نوکر شما می‌گویم دستان‌تان را می‌بوسم خاک کف پایتان را می‌بوسم و آن را برای تبرک به‌صورتم....

شما امروز دشمن را وادار کردید شعله‌های آتشش خاموش شود او خفقان گرفت تا فریادهای پرشکوه شما را شنید.

بگذارید بگوییم امروز امروز شما در یک بدرقه آسمانی زیباترین صورت فلکی شهادت را تا عرش اعلا بدرقه می‌کنید این شهیدان خون جاری در رگ های یک انقلاب هستند... .

وقتی قهرمان مبارزه با تکفیر و تروریسم مرد میدانهای نبرد علیه استکبار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را ناجوانمردانه در عراق و ابومهدی المهندس را به‌شهادت رساندند پایگاه آمریکا که نماد قدرت آمریکا بود در عراق مورد هدف قراردادیم.

این را به جوانان عزیز این سرزمین می‌گویم به اندک جوانانی که فریب و گول عملیات رسانه‌یی و روانی سرشار از دروغ دشمن در آنها تأثیر گذاشته است به آنها می‌گویم ای جوانان فریب خورده که واقعاً اندک هستید می‌دانید آرزوی آمریکا برای ایران و جوانانش چیست؟

به جوانان عزیز سفارش می‌کنم جوانان فریب خورده تعدادتان اندک است با رزمندگانی که شب و روز در سنگرهای دفاع از امنیت شما سینه خود را آماج حملات می‌کنند و گاهی در ارتفاعات در دمای چندین درجه زیر صفر منجمد می‌شوند به‌صورت این جوانان عزیز سیلی نزنید.

بعضی و عده قلیلی از دانشجویان ما امروز پژواک صدای بیگانه شده‌اند ای دانشجویان عزیز برگردید به دامان ملت چشمان حقیقت بین خود را باز کنید ... برگردید راه بازگشت باز هست.

چگونه شده است که عده قلیلی دانشجو که واقعاً دانشجونما هستند با رکیک‌ترین الفاظ ای که شرم‌آور است شعار می‌دهند.

ای جوانان عزیز دانشجویان عزیز به گوش باشید ملت ایران تحمل پذیرش رفتارهایی خارج از قاعده‌های پذیرفته شده نظام و اسلام را ندارد.

همه توجه کنید ما به جوانانمان آن عده قلیلی که گول خورده‌اند باز هم می‌گوییم شرارت را کنار بگذارید امروز روز پایان اغتشاشات است! دیگر به خیابان نیایید از جان این ملت چه می‌خواهید. (صدای گریه و زاری)

توجه کنید این فتنه شوم برای شما هیچ عاقبت خیری ندارد آینده خود را تباه نکنید این سرزمین اجازه عرض اندام به عوامل داخلی دشمن را نمی‌دهد سریع برگردید از سرزمین تسلط دشمن خارج شوید به دامان ملت پناه ببرید از منافقین کوردل که مظهر استبداد مظهر جنایت و کارگزار عملیاتی آمریکا و صهیونیسم هستند آن جماعت آلوده‌ای که با ارتش صدام هماهنگ شدند و به کشور و نیروهای مسلح ایران حمله کردند آیا می‌خواهید با اینها به حکومت برسید؟ اینها که با ارتش بیگانه همدست شدند و به نیروهای مسلح این کشور حمله کردند.

چشمانتان را باز کنید باز کنید چشمانتان را تا حقیقت را ببینید ای مردم در صحنه باشید.

(خبرگزاری حکومتی دانشجو رژیم - ۷آبان)

 

سخنگوی مجاهدین به سرکردهٔ سپاه خامنه‌ای:

عجله نکن روزی می‌رسد که به آرزویت برسی و خاک کف پای ما و مردم ما را هم ببوسی و برای تبرک به‌صورتت بکشی!

مزید بر افتخار است که مجاهدین از ۳۰خرداد ۱۳۶۰ گفتند که دشمن ما همین‌جاست و دجال ضدبشر دروغ می‌گوید که در بغداد و قدس و آمریکاست!

مجاهدین هم‌چنین با افتخار تمام زهر آتش‌بس تحمیلی را در جنگ ضدمیهنی به حلقوم خمینی ریختند.

پاسدار مفلوک امروز می‌گوید که شهیدان شاهچراغ خون جاری در رگهای نظام هستند. در تنور جنگ ۸ساله ضدمیهنی که رژیم ۴۴۰هزار دانش‌آموز را هم پتوپیچ به میدانهای مین فرستاد، رگهای نظام از خون یک میلیون نفر پر شد تا رژیم سر پا بماند. اما دست آخر ارتش آزادیبخش در تنور جنگ خمینی را گل گرفت. شعار رسمی این جنگ فتح قدس از طریق کربلا بود. امروز مردم و جوانان میهن یکپارچه می‌گویند: جانم فدای ایران

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/380633a1-fe71-4d2c-9c4f-45e74d7e2a94"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات