728 x 90

تجمع اعتراضی جمعی از پرستاران شاغل در سازمان تأمین اجتماعی

تجمع اعتراضی پرستاران
تجمع اعتراضی پرستاران

روز یکشنبه ۱۶آبان، جمعی از پرستاران شاغل در سازمان تأمین اجتماعی در اعتراض به بی‌توجهی مسئولان به مطالبات‌شان مقابل مجلس ارتجاع دست به تجمع اعتراض زدند.

اجرای قانون مشاغل سخت و زیان‌آور، احتساب مدت سربازی به‌عنوان سوابق سختی شغل خود، افزایش احکام حقوقی متناسب با وزارت بهداشت و تعلق فوق‌العاده ویژه از خواسته‌های این پرستاران است.

اعتراض این پرستاران به عدم امکان استفاده از قانون مشاغل سخت و زیان آور و عدم احتساب مدت سربازی جزو سوابق سختی شغل خود و هم‌چنین اعتراض به عدم افزایش احکام حقوقی خود متناسب با وزارت بهداشت و عدم تعلق فوق‌العاده ویژه است.

لازم به یادآوری است تا سال ۱۳۹۷ پرستاران تأمین اجتماعی با داشتن سابقه‌ٔ ۲۰سال در مشاغل سخت می‌توانستند با ۲۵روز حقوق بازنشست شوند. از آن تاریخ تاکنون موافقت با بازنشستگی پرستاران دچار محدودیتهای بسیاری شده است، به‌گفته‌ٔ این پرستاران، هر چه پرستاران در این سال‌ها نجابت به خرج داده و کوتاه آمدند، عوامل رژیم، حلقه‌ٔ سخت‌گیری را تنگ‌تر کرده‌اند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6ca809b-15c7-4a38-af42-c379eb29cb36"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات