728 x 90

تجمع اعتراضی وکلای دادگستری در اعتراض به مصوبات اخیر مجلس ارتجاع + سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین - ۳شهریور ۱۴۰۲
سخنگوی مجاهدین - ۳شهریور ۱۴۰۲

به‌دنبال مصوبه مجلس ارتجاع مبنی بر قرار دادن کانون‌های وکلا در حاکمیت آخوندی در زیرمجموعه یکی از نهادهای تابع وزارت اقتصاد و گرفتن حق صدور پروانه وکالت از کانون وکلا، جمعی از وکلا در استانهای خراسان جنوبی و رضوی، ایلام، کرمانشاه آذربایجان غربی و یزد دست به اعتراض زدند.

سخنگوی مجاهدین پس از مصوبه مجلس ارتجاع در مورد قرار دادن کانونهای وکلا در زیرمجموعه نهادهای تابع وزارت اقتصاد و سلب حق صدور پروانه وکالت از کانون وکلا، خواهان حمایت عمومی از وکلای معترض در داخل ایران و در سطح بین‌المللی گردید.

سخنگوی مجاهدین: ارجاع کانونهای وکلا به وزارت اقتصاد، اهانت قضاییه جلادان به همه وکلا و حقوقدانان و یک نقطه‌عطف و پایان پس از ۴۲سال تصفیه و تهدید و محدودیت و سرکوب وکلاست.

این نقطه پایانی است بر حق وکالت و برخورداری از وکیل حتی در حیطه‌های مدنی و غیرسیاسی که باید قویاً با آن به اعتراض و مقابله برخاست.

 

روز پنجشنبه دوم شهریور ۱۴۰۲ وکلای دادگستری در شهرهای کرمانشاه، ارومیه، شهر کرد، خراسان، یزد و... در اعتراض به مصوبات اخیر مجلس ارتجاع در خصوص نهاد وکالت دست به تجمعات اعتراضی زدند.

ارومیه -تجمع اعتراضی وکلای دادگستری- ۲ شهریور

-دادگستری - 0

مشهد -تجمع اعتراضی وکلای دادگستری- ۲ شهریور


-دادگستری - 1

 

کرمانشاه -تجمع اعتراضی وکلای دادگستری- ۲ شهریور
-دادگستری - 2

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e2531a04-aa9a-4b2e-b17d-3dbac7b6427f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات