728 x 90

ندای یک کارگر زحمتکش:‌خامنه‌ای خدا نابودت کند

عکس از آرشیو
عکس از آرشیو

روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت۹۹ یک کارگر محروم در کرمانشاه که از بیکاری و تنگدستی به‌شدت رنج می‌برد، خامنه‌ای را مورد خطاب قرار داد و گفت:

«سلام به مردم ایران!
من یک کارگرم. نه می‌توانم درست و حسابی چیزی بخورم. نه می‌توانم درست و حسابی چیزی خرج کنم. این زندگی ای هست که برای ما درست کردید؟«من کارگرم. الآن رفتم ۵۰هزار تومان قرض کردم که بروم نان بخرم. به قرآن این درست نیست! این زندگی نیست که برای ما درست کردی خامنه‌ای.به من بگو این چیه؟ پاسخگو باش خامنه‌ای. با دوتا بچه با این ۵۰هزار تومان چکار کنم؟ این ۵۰هزار تومان را چطوری خرج کنم؟؟ ؟جوابم چیه؟ خدا نابودت بکنه!

مشکلات مردم برای تأمین مایحتاج روزانه

تهران - ۱۳ اردیبهشت. یک هموطن که با دستفروشی امرار معاش میکند میگفت: « بجز دانشگاه ها و مدارس، همه جا باز شده است. همه مثل چند ماه پیش سرکار میروند. انگار نه انگار کرونایی هست.

حکومت آنقدر آمارها را پایین اعلام میکنند که مردم فکر میکنند مشکل حل شده و بدنبال کار تو خیابانها آمده اند. مردم میگن اگر سرکار نرویم از گرسنگی می‌میریم. دولت هم هیچ کمکی به مردم نکرد و همه پولها را میدهد به لبنان و عراق. هر چند قیمتها خیلی بالاست، ولی بخاطر وضعیت کرونا خریدهای مردم زیاد است.

برای گرفتن یک قوطی حلب ۵ کیلویی روغن که به قیمت ۵۰هزار تومان به مردم می‌دهند. از صبح، جلوی کمیته امداد رودهن صف طولانی تشکیل شده است.

یک خانم می‌گفت از ۴صبح آمده‌ام و الآن که ساعت ۱۳۰۰ است هنوز نوبتم نرسیده که روغن بگیرم و اعصابش خورد شده بود. مردم خیلی عصبانی هستند»

فقر و زباله گردی در تهران

روز شنبه ۱۳اردیبهشت- گزارش مصور یک هموطن از منطقه ۱۸ تهران: زباله گردی برای ارتزاق یومیه، کار معمول خیلی از مردم شده است.

قیام

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dbebec53-04ab-4889-b543-0fdf1f413799"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات