728 x 90

تأکید نمایندگان و امام جمعه‌های خامنه‌ای بر تشدید سرکوب زنان و تحمیلات ارتجاعی

قیام مردم ایران ۱۴۰۱
قیام مردم ایران ۱۴۰۱

تأکید نمایندگان و امام جمعه‌های خامنه‌ای

بر تشدید سرکوب زنان و تحمیلات ارتجاعی

 

آخوند علم‌الهدی، پدرزن رئیسی جلاد و امام جمعه خامنه‌ای در مشهد ۱۱فروردین ۱۴۰۲

اگر در روز طبیعت با یک منکری برخورد کردید رسماً جلوی منکر را بگیرید و نهی از منکر بکنید ولو بلغ ما بلغ هر چه برای شما گران و هزینه‌دار تمام شود این عالیترین عبادت است.

برادر پلیس این قانون‌شکن است قانون مملکت را خلاف کرده چرا بهش تذکر نمیدهی شما ضامن اجرای قانون هستید آقای مسئول فرودگاه و مسئول قطار شما ضامن اجرای قانون هستید امنیت این فضا را به تو سپردند تو مسئول امنیت این فضا هستید این بی‌حجاب امنیت فضا را بهم زده است خلاف قانون کرده چرا جلویش را نمیگیری.

(تلویزیون شبکه خراسان رژیم ۱۱فروردین)

 

آخوند دژکام، نماینده خامنه‌ای در استان فارس ۱۱فروردین ۱۴۰۲

اگر شما نشستید گفتید فلان دستگاههای دولتی فقط کار بکنند فقط را گوش کنید بعد می‌روند می‌گویند فلانی گفته کار نکنید کی گفته این‌طور حرفی یا گوشتان کار نمی‌کند یا تعمد دارید که این نسبتها را می‌دهید دارم می‌گویم آنها به تنهایی از عهده این کار نمی‌آیند ولی ملت ما می‌آیند به کمک دستگاههای اجرایی خودشان و بینی دشمن را بخاک خواهند مالید (تکبیر) بزارید ملت کار خودشان را بکنند بله ما می‌خواهیم سازمان‌یافته باشد این سامانه مردم رسید سازمانش می‌دهد که خدای نکرده یک حرکت نابخردانه‌ای دوباره به ملت تمام نکنند یک عده‌یی منافق و نفوذی والا اصل قضیه این است که مردم خودشان این قضیه را جمع کنند رهبر معظم فرمودند این کار مردم است کار عموم است اینرا انجام بدهید.

(تلویزیون شبکه فارس رژیم ۱۱فروردین)

 

آخوند لائینی، نماینده خامنه‌ای در استان مازندران ۱۱فروردین ۱۴۰۲

باید حرکتهایی هم از طرف مردم هم مشاهده بشود همه دست روی دست بگذارند و تماشاچی بخواهند باشد نمی‌شود باید همه چیز مردمی باشد و انتظار این است که مردم عزیز ما هم در این زمینه جنب و جوش و حرکتی از خودشان نشان بدهند.

(تلویزیون شبکه فارس رژیم ۱۱فروردین)

 

آخوند شاهرخی، نماینده خامنه‌ای در استان لرستان ۱۱فروردین ۱۴۰۲

وزارت کشور بیانیه‌یی ارسال کند ولی دستگاه ذیربط از مسئول بالاتر خودش بیانیه‌یی به او برسد، دستورالعملی به او برسد که شما در زمینه حجاب ورود پیدا نکنید خوب این دوگانگی می‌شود.

اگر وزارت کشور این بیانیه را باید بگونه‌یی برای همه دستگاههای ذیربط اعلام کند و این را لازم‌الاجرا بدانند. از یکطرف این بیانیه به این شکل باشد ولی دستگاههای ذیربط به شکل دیگری عمل کنند خوب این یک تفاوتی در گفتار و رفتار مشاهده خواهد شد.

 

آخوند شهیم امام جمعه خامنه‌ای در کوهچنار ۱۱فروردین ۱۴۰۱

خب این مسأله حجاب در سالهای گذشته یکی از محورهای جنگ شناختی دشمن علیه ملت مظلوم و مقتدر ایران بوده و هست خب طرح‌های شکست‌خورده‌ای نظیر نه به حجاب را حجاب اجباری را راه انداختند.

من همین جا جا دارد تقدیر کنم از وزارت محترم کشور این موضع دولت در صیانت از ارزشهای دینی به‌ویژه این واجب شرعی عفاف و حجاب که دیروز صادر شد نسبت به مسأله عفاف و حجاب و حمایت همه‌جانبه از آمران به معروف و ناهیان از منکر من جا دارد همین جا از دولت مقتدر تقدیر و تشکر بکنیم.

(سایت هیأت آنلاین رژیم ۱۱فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6a56139-61e8-49d2-b2fb-abdbb9df9a4c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات