728 x 90

ادامه جنایت مسموم کردن دختران دانش آموز و انکار پاسدار وحیدی وزیر کشور دولت رئیسی جلاد

پیرانشهر - مسموم کردن دانش آموزان  دبیرستان دخترانه‌ -۱۶فروردین
پیرانشهر - مسموم کردن دانش آموزان دبیرستان دخترانه‌ -۱۶فروردین

مسمومیت عمدی و جنایتکارانه دختران دانش‌آموز روز چهارشنبه ۱۶فروردین نیز ادامه داشت.

سایت حکومتی تجارت نیوز روز ۱۶فروردین با عنوان دانش‌آموزان قمی مسموم شدند نوشت: شنیده‌ها از بدحال شدن ۷دانش‌آموز در مدرسه دخترانه سلامت، خیابان ۱۹دی قم حکایت دارد. 

روز گذشته مسمومیتها توسط عوامل خامنه‌ای در شهرهای سنندج، کوهنجان سروستان، پیرانشهر و قم ادامه پیدا کرد.روز ۱۵فروردین نیز ۲۰دانش‌آموز تبریزی مسموم شدند.

 

با بالا‌گرفتن افتضاح مسمومیت دختران دانش‌آموز در تبریز پاسدار وحیدی وزیر کشور رئیسی جلاد به انکار آن پرداخت و گفت: این خبر تأیید نمی‌شود و باید بررسی دقیق‌تر و بیشتری صورت بگیرد.

روز سه‌شنبه ۱۵فروردین رئیس اورژانس رژیم در بیمارستانی در آذربایجان شرقی اعلام کرده بود: ۲۰دانش‌آموز مدرسه دخترانه در شهرک باغمیشه تبریز به‌دلیل مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند. (خبرگزاری مهر رژیم ۱۶فروردین)

 

سایت نشنال روز ۱۶فروردین در گزارشی از موج جدید مسمومیتها در ایران توسط عوامل رژیم آخوندی نوشت: در حالی‌که مقامات قول می‌دهند قوانین حجاب اجباری را به‌شدت اجرا کنند، مسمومیت‌های بیشتری در مدارس در ایران گزارش‌شده است که باعث نگرانی از سرکوب بیشتر شده است.

حملات سمی در حداقل پنج مدرسه دخترانه در پایان تعطیلات نوروزی از جمله در اصفهان، ارومیه و تبریز گزارش‌ شده است. رئیس اورژانس استان روز سه‌شنبه به خبرگزاری نیمه رسمی ایسنا گفت: ۲۰دانش‌آموز دختر در تبریز با مشکلات تنفسی به بیمارستان منتقل شدند.

اولین مسمومیتها در نوامبر گزارش شد در حالی که کشور توسط تظاهرات گسترده ضددولتی تکان خورده بود.

فعالان و والدین گفتند که دولت پشت این حملات است، در حالی که تهران تقصیر این حملات را به گردن معترضان انداخته است. بیش از ۵۰۰۰دانش‌آموز که اکثراً دختر هستند، پس از گزارش بوی "ناخوشایند" از علائم مختلفی از جمله حالت تهوع و تنگی نفس رنج می‌برند.

یک روحانی ارشد اهل سنت ایران خواستار تعطیلی مدارس به‌دلیل مسمومیتها شده است. این در حالی است که تهران متعهد شده است به زنانی که رعایت حجاب را در اماکن عمومی زیر پا می‌گذارند، رحم نکند، حتی دانشجویان دانشگاه را از دسترسی به خدمات منع می‌کند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e8eb44ad-8719-4508-a198-bd27647b957c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات