728 x 90

بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح رژیم ولایت فقیه علیه آخوند علوی وزیر اطلاعات

آخوند محمود علوی
آخوند محمود علوی

بالا‌گرفتن جنگ گرگها بین سپاه و اطلاعات آخوندها

بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح رژیم ولایت فقیه علیه آخوند علوی وزیر اطلاعات

واکنشی سراسیمه به فاش کردن نقش نفوذی سپاه پاسداران در عملیات کشتن فخری زاده

بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح تحت‌امر خامنه‌ای:

انتظار می‌رفت وزیر اطلاعات در اظهارات رسانه‌یی خود در مورد ترور فخری زاده بهانه‌یی به دست دشمنان نمی‌داد و از جایگاه خطیر وزارت اطلاعات و سربازان گمنام و شأن نیروهای مسلح مراقبت می‌کرد

بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح رژیم علیه آخوند علوی ۲۸بهمن ۹۹

به‌دنبال تصریحات آخوند علوی وزیر اطلاعات رژیم در مورد نقش نفوذی سپاه پاسداران در اجرای عملیات کشتن فخری‌زاده مهره شماره یک بمب‌سازی اتمی رژیم و سلسله واکنش‌هایی که در حکومت درمانده و آشفته آخوندها به‌دنبال داشت، ستادکل نیروهای مسلح رژیم به سرکردگی پاسدار باقری که مستقیماً تحت‌امر خامنه‌ای و بالای سر تمامی نیروهای مسلح رژیم است، با صدور بیانیه‌یی به آخوند علوی وزیر اطلاعات رژیم به‌خاطر فاش کردن نقش نفوذی در این عملیات حمله کرد.

در این بیانیه آمده است:

انتظار می‌رفت وزیر اطلاعات در اظهارات رسانه‌یی خود آن هم در پخش زنده، دقت بیشتری می‌نمود که بهانه‌یی به دست دشمنان نمی‌داد و از جایگاه خطیر وزارت اطلاعات و سربازان گمنام و شأن نیروهای مسلح مراقبت می‌کرد».

آخوند علوی در روز ۲۰بهمن در مصاحبه با تلویزیون رژیم و در ادامه جنگ گرگها پس از کشته شدن فخری‌زاده نفر شمار یک بمب‌سازی اتمی رژیم، فاش کرد: «فردی که اولین تدارکات را برای ترور تهیه کرده بود جزو نیروهای مسلح بود»، که اشاره واضحی به سپاه پاسداران است.

آخوند علوی، وزیر اطلاعات رژیم ۲۰بهمن ۹۹:

بعد از دو ساعت از شهادت شهید فخری‌زاده شروع کردند علیه وزارت شعار دادن. بدون این‌که بدانند وزارت در این قضیه چه نقشی را ایفا کرده. روز بعدش متوقف شد، چرا، چون فهمیدند وزارت اطلاعات دو ماه قبل گفته در این نقاط دشمن داره کار جمع‌آوری انجام میده. پنج روز قبلش گفته دشمن برنامه ترور شهید فخری‌زاده رو در این نقطه داره. فقط زمان معلوم نبوده. حالا دیدم در بعضی از توئیتها گفتند وزارت اطلاعات که زمان و مکان رو گفته چرا جلوگیری (نکرد) ما زمان رو کی گفتیم ما گفتیم در این مکان، بعد هم از مسئولان مربوطه، چون شهید فخری‌زاده جزو نیروهای مسلح بود اون فردی که اولین تدارکات تهیه کرده بود برای ترور هم جزو نیروهای مسلح بود و ما نمی‌تونیم در حوزه نیروهای مسلح کار اطلاعاتی انجام بدیم. از اونها نفر خواستیم که بیایند بنشینند و روی قضیه کار بکنیم که متأسفانه قبل از این‌که نماینده‌ای معرفی بشه و ما کار کنیم روی قضیه، این اتفاق با کمال تأسف افتاد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/26dc6696-02b5-4cdf-8ab9-2546b4b94876"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات