728 x 90

بمب ساعتی کمبود برق در کشور

کمبود برق
کمبود برق

هادی بیگی‌نژاد در جلسه علنی امروز مجلس ارتجاع با اعتراف به کمبود برق وحشت خود را از خشم مردم نشان داد و آن را بمب ساعتی دانست. وی گفت: علی‌رغم افزایش شدید مصرف برق، نرخ رشد نیروگاهها از ۴۵درصد به ۱۷درصد رسیده؛ این بی‌توجهی باعث شده کشور با کمبود برق مواجه شود.

کمبود برق در کشور نگران‌کننده هست و اگر این اصطلاح را به کار ببریم که یک بمب ساعتی است که سال‌های آینده انفجار خواهد داشت این را اغراق نکردیم (خبرگزاری مجلس رژیم۲ اردیبهشت).

 

قطع سراسری برق هر شب در ارومیه

برق سراسری ارومیه هر شب قطع می‌شود و این موضوع باعث خشم مردم شده است. یکی از هموطنان در این رابطه گفت: (۱خرداد ۱۴۰۰ساعت ۲۱ و ۳۰دقیقه شب) اینجا ارومیه قطعی برق سراسری، هر شب این وضعیت را داریم ساعتهای متوالی برق قطع می‌شود و در این وضعیت سوت و کور باید زندگی کنیم. و همه ما می‌دانیم این قطعی برق تو ایران به‌خاطر چیه. به‌خاطر تأمین برقی که ملایان برای عراق دارند انجام می‌دهند. به‌خاطر مزارع بیت کوینی که دست سپاه پاسداران خیانتکار به‌خاطر حاکمیت ملایان دروغگو، ریاکار، جنایتکار و خون‌ریز. مرگ بر تو علی خامنه‌ای. مرگ بر تو رئیسی. مرگ بر همه شما» (اینترنت: یکم خرداد).

 

 

بسته شدن جایگاه‌های سوخت در تهران

جایگاه‌های سوخت در تهران به دلیل کمبود سوخت و مشکلات ناشی از قطعی برق مجبور به توقف موقت فعالیت خود شده‌اند.⁣
 

 

تهران - بازتاب قطعی برق در مرغدای‌ها و صحبت های یک هموطن
یکی از هموطنان که مرغداری دارد در این زمینه گفت:‌ما مرغداری داریم، امروز از ساعت ۱ تا ۵ برق رفته بود در حالی که پارسال فقط ۲ ساعت میرفت. اداره برق که جواب نمیداد. موتور برق هم که کار میکنه گازوییل میخوره مث بنز(موتور برق ۸ سیلندر ولوو).
حالا به جز استهلاکش، صبح رفتیم اداره برق میگه کمک کنید تو ساعت اوج مصرف خاموش کنید برقتون رایگان میشه. ۱۰۰ لیتر گازوییل روزانه و حداقل استهلاک موتور برق ۱۰۰ میلیون تومن میشه. اگر خاموش کنم که ۲ میلیون پول برقم رایگان شه. من مرغدار خاموش کنم تهویه سالن که ۳۰ هزار تا مرغ چپیدن تو همدیگه رو کی انجام بده. میگه اونو من نمیدونم. آب کم بود و بارندگی نبود برق کم داریم. واقعا چی‌میشه گفت به این نفهم‌ها. اصلا بخش کشاورزی و دامداری و... کلا نباید برقشون قطع شه. تولید مملکت اگر بفهمن که متاسفانه هیچ کدومشون‌ نمیفهمن و براشون‌اصلا مهم نیست.

 

-قطعی برق در مرغداری

قطعی برق در مرغداری

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/49ac30e8-4ee7-413c-b1e4-14f10f0e03a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات