728 x 90

وحشت گرامی مقدم: بخشی از مردم اساساً از همه چیز عبور کردند و به‌جز به براندازی فکر نمی‌کنند

گرامی مقدم
گرامی مقدم

گرامی مقدم از مهره‌های نظام و عضو سابق مجلس ارتجاع روز ۱۱شهریور در گفتگو با اعتماد آنلاین حکومتی با وحشت گفت: بخشی از مردم خب اساساً از همه چیز عبور کردند اصلاً به جز به براندازی فکر نمی‌کنند.

وی افزود: من در انتخاباتی که همفکران من حضور نداشته باشند به کی بروم رأی بدهم؟

مجری: هیچ اثری از این‌که جامعه حس کند داره به انتخابات نزدیک میشه وجود نداره.

گرامی مقدم: نشانه دموکراسی این است که انتخاباتی برگزار بشه و رقابتی در اون باشه تا به واسطه اون بقاء تداوم پیدا بکند، بر عکس بیاییم فکر کنیم شورای نگهبان همه ما به‌اصطلاح‌طلب‌ها را تأیید بکند و بعد به همین آقای مثلا قالیباف و زاکانی بگه به گرامی مقدم رأی بدهید اگر آمدند رأی دادند...

گرامی مقدم در ادامه افزود: رفته‌رفته به صورت تدریجی مطالبات مردم به‌ویژه در حوزه‌های اقتصادی خیلی متراکم شد و نهایتا وقتی نارضایتی متراکم می‌شود خودش را در خیابان نشان می‌دهد!
 متاسفانه این نارضایتی‌های معیشتی و اقتصادی به نارضایتی‌های سیاسی و بسته شدن فضای سیاسی کشور گره خورد و اینها به هم ارتباط پیدا کرد، و... نهایتا دیدیم که حدود ۶ماه تمام اعتراضات در خیابان ادامه داشت.(اعتماد آنلاین حکومتی ۱۱شهریور)

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/32c9e83e-0aa8-454d-889c-f86643b21a8a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات