728 x 90

بغض و خشم فروخورده با واکنش تندخویانه در مردم – رسانه حکومتی

شیراز - قیام آبان ۹۸
شیراز - قیام آبان ۹۸

روزنامه سپاه پاسداران به انعکاس اوضاع انفجاری جامعه در رسانه‌های رژیم واکنش نشان داد و مدعی شد بازتاب این بحران باعث فروپاشی می‌شود.

این منبع نوشت: روزنامه آرمان می‌نویسد: «شهروندان ناامید و بدون باور به امکان اصلاح وضعیت هستند» که به‌دلیل «بیم سرکوب» جلوی خشم مردم «بسته شده» است.

روزنامه اعتماد هم نوشت: «با ادامه روند کنونی شکاف مردم و قدرت سیاسی شرایط بحرانی می‌شود».

آفتاب یزد نیز می‌نویسد: «یک بغض و خشم فرو خورده در مردم پیدا شده» و به همین دلیل «واکنش تندخویانه دارند».

ستاره صبح نیز می‌نویسد: «جوانان به تنگ آمده‌اند و بریده‌اند. آنها منتظرند. همین یکی دو هفته قبل بود که کاربران شبکه‌های اجتماعی در واکنش به خبر اعدام سه جوان معترض در وقایع آبان۹۸، بیش از ۱۲میلیون هشتگ اعدام نکنید زدند. اگر این کبریت کشیده شود، خاموش کردن آتش آن بسیار مشکل خواهد بود».

روزنامه ابتکار هم می‌نویسد: «وضع معیشت به نقطه هشدار رسیده» و «راه افتادنِ جنبش گرسنگان دیگر نمی‌تواند اعتراض مدنی تلقی شود».

روزنامه سپاه پاسداران(جوان) به این روزنامه‌های حکومتی هشدار داد: این نوع مطالب «تصویرسازی یک نظام در حال فروپاشی» را تداعی می‌کند و این باعث می‌شود «تا مجموعه این فشار‌ها و تحریم‌ها و نارضایتی‌ها را تبدیل به یک فتنه و آشوب داخلی» شود و به «فروپاشی نظام» منجر گردد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90bb5d80-7d53-4d71-9a34-c657e21c90bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات