728 x 90

بسیج سراسری و مانور اقتدار رژیم رو به زوال در شهرهای مختلف کشور به‌مناسبت سالگرد سرکوب قیام در ۹دی ۱۳۸۸

بسیج سراسری و مانور اقتدار رژیم رو به زوال در شهرهای مختلف کشور به‌مناسبت سالگرد سرکوب قیام در ۹دی
بسیج سراسری و مانور اقتدار رژیم رو به زوال در شهرهای مختلف کشور به‌مناسبت سالگرد سرکوب قیام در ۹دی

بسیج سراسری و مانور اقتدار رژیم رو به زوال در شهرهای مختلف کشور به‌مناسبت سالگرد سرکوب قیام در ۹دی ۱۳۸۸

 

تهران

آخوند سعیدی شاهرودی مشاور عقیدتی سیاسی خامنه‌ای

در ماجرای فتنه ۱۴۰۱ همه گروهها قوی‌تر به توان ۲ جنگ احزاب اینجا شکل گرفت

یک طرف داعش، یک‌طرف جریان وهابی گری

یک طرف جریان کومله و دمکرات

یک طرف منافقین، تمام اینها در کنار هم قرار گرفتند

 

آخوند سعیدی شاهرودی مشاور عقیدتی سیاسی خامنه‌ای ۸دی ۱۴۰۱

اینها دنبال جدا کردن ملت ایران از رهبری بودند که کور خواندند و این آرزو را باید به گور ببرند (تکبیر- تکبیر-الله اکبر الله اکبر الله اکبر خمینی رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا... . مرگ بر منافقین و کفار)... ... . شما شاهد بودید در همین ماجرای فتنه ۱۴۰۱ همه گروهها، قوی‌تر به توان ۲ جنگ احزاب اینجا شکل گرفت یک‌طرف داعش یک‌طرف جریان وهابی گری، یک‌طرف جریان کومله و دموکرات یک‌طرف منافقین تمام اینها در کنار هم قرار گرفتند زیر پرچم کفر استکبار برای این‌که این انقلاب را از پای در بیاورند... ... .

در برابر ملت ایران سه راه بیشتر وجود ندارد:

یک جنگ با آمریکا که این مصلحت ما نیست! آمریکا هم اهل جنگیدن نیست آمریکا بلوف می‌زند با ملت ایران نمی‌تواند بجنگد جرأت جنگیدن با ملت ایران را ندارند (تکبیر. . الله اکبر الله اکبر الله اکبر خمینی رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه... مرگ بر منافقین و کفار)

و دوم شرایط منطقه اجازه نمی‌دهد جنگ دیگری را

مسأله سوم قدرت ایران است قدرت هسته‌یی قدرت دفاعی انسجام ملی قدرت منطقه‌ای... ... . را نداشته باشد هم راه دوم راه اول جنگیدن است که این منتفی است راه دوم تصمیم این‌که ملت ایران عقب‌نشینی بکند تسلیم بشود معاذالله تسلیم یعنی نابودی همه... ... .

راه سوم مقاومت فعال است یعنی مقاومت تا پیروزی... ... .

امروز ما با ۸۰میلیون انسان قهرمان زنان و مردان روبه‌رو هستیم! (تکبیر: الله اکبر مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر آمریکا مرگ بر منافقین و کفار)... ... . مردم این چهارمین انقلاب توحیدیه شما را به خدا نگذارید این انقلاب به سرنوشت انقلابهای گذشته گرفتار شود!... (تلویزیون شبکه خبر رژیم -۸دی).

 

مشهد

نعره‌های مرگ بر منافق و مرگ بر آشوبگر آخوند حاجی‌صادقی نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران:

در همین اغتشاشات آمار کشته‌های طلاب و حوزه‌های علمیه‌ای که آسیب دیدند از همه اقشار بیشتر بوده

مشهد ۸دی ۱۴۰۱

آخوند مجری برنامه: سروران من این دست‌ها را گره کرده بالا بیاورید همه با هم یک صدا و یکپارچه... ... . یک صدا شعار می‌دهیم مرگ بر فتنه‌گر (تکرار شعار) مرگ بر فتنه‌گر (تکرار شعار) حوزویان بیدارند از فتنه‌گر بیزارند (تکرار شعار) همه همه حوزویان بیدارند از فتنه‌گر بیزارند (تکرار شعار) مرگ بر آمریکا (تکرار شعار) مرگ بر اسراییل (تکرار شعار) مرگ بر منافق (تکرار شعار) مرگ بر آشوبگر (تکرار شعار) ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده (تکرار شعار) خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست... ...

آخوند مجری برنامه: سروران من این دست‌ها را گره کرده بالا بیاورید همه با هم یک صدا و یکپارچه یک صدا شعار می‌دهیم مرگ بر فتنه‌گر (تکرار شعار) حوزویان بیدارند از فتنه‌گر بیزارند. همه همه حوزویان بیدارند از فتنه‌گر بیزارند مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر منافق (تکرار شعار) مرگ بر آشوبگر

 

مشهد -آخوند حاجی صادقی نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران ۸دی ۱۴۰۱:

به فرموده رهبر بصیر و فرزانه‌مان طراحی دهساله واقعاً فتنه‌ای که شما مردم روحانیت مردم عزیز این کشور ما در نهم دی در سال۸۸ به اون تیر خلاص زد فتنه بزرگی بود طراحی دهساله اخیراً که دوستان ما جمع‌آوری کردند اسناد این فتنه را ۹جلد کتاب قطور شده تحت عنوان دائرهٴ المعارف فتنه ۸۸ و نشان می‌دهد که چگونه این بیان رهبری عزیز واقعیت داره که از سال۷۸ دنبال فتنه بودند و در ۸۸ عملیاتی‌اش کردند... ... ... . امروز روحانیت و حوزه‌های علمیه ما اگر مورد بغض و کینه دشمن قرار گرفته است... ... . طلبه‌ای را در تهران اول فکر می‌کنند یک بسیجی است می‌گیرند کتک مفصلی می‌زنند بعد کیف او را باز می‌کنند می‌گویند عجب! این طلبه هم هست... ... . در همین اغتشاشات مثل گذشته آمار شهدای روحانیت و طلبه آمار طلاب و حوزه‌های علمیه‌ای که آسیب دیدند از همه اقشار بیشتر بود... ... .

(تلویزیون شبکه خراسان رژیم ۸دی۱۴۰۱)

 

رشت

مرگ بر منافق فتنه‌گر

رشت ۸دی ۱۴۰۱

مداح رژیم: وقتش رسیده تا دگر دور از مماشات

پایان بگیرد فصل سرد اغتشاشات... ... .

ما هم به مسئولان کاهل نقد داریم ما عقده‌ای نه بلکه اهل گفتگوییم... ... .

این فتنه اول در میان کوچه‌ها بود زخم طنابی روی دست مرتضی بود

فتنه به سر کرد از میان کوچه‌ها... ... .

مجری برنامه: مرگ بر اسراییل (تکرار شعار) مرگ بر منافق فتنه‌گر (تکرار شعار) مرگ بر منافق فتنه‌گر (تکرار شعار)... ... .

نتیجه بصیرت (میثاق با ولایت) انتظار داریم خیلی پرشور ماشاالله

نتیجه بصیرت (میثاق با ولایت)

راه نجات ملت (میثاق با ولایت)

تنها ره شجاعت (میثاق با ولایت)

... ... . حالا بگو مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر ضد ولایت فقیه (تکرار شعار)

ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است (تکرار شعار)... ... .

 

 

پاسدار ضیغمی جانشین سرکرده قرارگاه رسانه‌یی سپاه پاسداران ۸دی ۱۴۰۱

اگر ما بصیر و آگاه نباشیم نقشه دشمن را خوب فهم نکنیم در تله دشمن گرفتار خواهیم شد کما این‌که با عملیات روانی بخش کوچکی از جوانان و جامعه ما را دچار غفلت کردند ذهن ها را دشمن به تسخیر خودش در آورد و کار را به جایی رساند که توی میدان توی خیابان نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی و بسیج ما توسط این نقشه دشمن سلاخی شد... ... .

(تلویزیون شبکه باران رژیم ۸دی ۱۴۰۱)

سنندج

تا نابودی نفاق از پای ننشینیم

سنندج ۸دی ۱۴۰۱

مجری برنامه: تا آخرین نفس بر زمین نگذاشته و برای اعتلای پرچم توحید در سراسر عالم و در دفاع مظلوم تا نابودی نفاق از پای ننشینیم... ... .

آخوند محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ما در چند سال اخیر چند تا فتنه را پشت سر گذراندیم که یکی از پیچیده‌ترین فتنه‌ها فتنه ۸۸ و یکی از اونها هم فتنه اخیر هست یعنی فتنه‌ای که منجر شد به شکل‌گیری اغتشاشات به جای اعتراضات چند روزی بیش نیست که از این فتنه اغتشاش آمیز اخیر عبور کرده‌ایم این فتنه‌ها از زوایای مختلف قابل تحلیل است... ... . پیآمد دوم فتنه‌های به‌وجود آمده هتک آبروی نظام در افکار عمومی سایر ملتها بود ملت ایران یک ملت آبرومند مقتدر باهوش متمدن مورد غبطه دیگران ولی فتنه‌گران با این فتنه انگیری‌هایشان به حیثیت نظام در سطح جهان لطمه زدند خدشه‌دار کردند... ... . پیآمد چهارم فتنه چه در سال۸۸ و چه در سال۹۸ و چه در سال۱۴۰۱ هزینه تراشی برای کشور و مردم بود... ... . این فتنه برای ما هم هزینه مادی داشته هم هزینه سیاسی داشته هم هزینه معنوی داشته حالا من فقط هزینه مادی سال۱۴۰۱ را عرض می‌کنم در اغتشاشات اخیر پنج هزار میلیارد تومان به این مملکت خسارت وارد کردند... ... . چه در سال۸۸ و چه بعد از فتنه ۹۸ و چه بعد از اغتشاشات سال۱۳۰۴ (تصحیح می‌کند) ۱۴۰۱ باعث شد خسارات عظیمی به این ملت وارد شد الآن بعضی‌ها می‌گویند که آقا چرا دلار این‌قدر بالا میره چرا گرانی تورم مهار نمیشه بله این حرف بی‌جایی نیست ولی یکی از مهمترین عوامل افزایش تورم و گرانی‌ها فرار سرمایه‌ها از کشور بود که این را فتنه‌گران روی دست ملت ایران گذاشتند... ... . و پنجمین پیآمد امیدواری دشمن به براندازی نظام بود استدعا می‌کنم این بخش را یک ذره بیشتر دقت بکنید در سال۸۸ این رئیس جمهور منافق آمریکا اوباما نامه نوشتند به‌محضر رهبر عزیز و حکیم و فرزانه و شجاع انقلاب ما حرف اوباما به رهبر انقلاب این بود که در منطقه غرب آسیا به تعبیر حضرت آقا و خاورمیانه به تعبیر اونها هیچگونه تصمیم راهبردی نمی‌توان گرفت مگر با نظر ایران و با نظر حضرتعالی و ما آماده هستیم حق هسته‌یی ملت ایران را به‌رسمیت بشناسیم مشروط بر آن‌که شما هم ما را کمک بکنید بعضی از مشکلات منطقه را حل کنیم یعنی اگر اون فتنه ایجاد نشده بود الآن موضوع هسته‌یی ایران سال‌ها حل شده بود و برکات اون سر سفره مردم مشاهده می‌شد ولی با اون فتنه‌یی که ایجاد شد اوباما به این نتیجه رسید که... ... . پشت آقا خالی شده توهم زدند گرفتار خطای محاسباتی شدند فکر کردند کار نظام تمام است بلافاصله تغییر موضع دادند آمدند پشت سر فتنه‌گرها و گفتند ما در کنار فتنه‌گران هستیم تغییر مواضع آمریکا در اون زمان باعث شد موضوع انرژی پاک هسته یی.

با چالش جدی روبه‌رو شد و ما در این زمینه زیان کردیم چگونه فراموش کنیم این خیانت فتنه‌گران را... ... . ره آورد این فتنه‌ها رسوایی منافقان رسوایی اغتشاشگران رسوایی فتنه‌گران هست... ... .

کل کسانی که در این مدت اغتشاش کردند ۲۹۰هزار و خرده‌ای بودند حتی به ۳۰۰هزار هم نرسیدند منتهی اینها با دو شیوه توانستند یک چنین جولانهای بیرحمانه‌ای را بدهند... ... . این ۲۹۰هزار هم واقعاً ۲۹۰هزار نفر نیستند تکراری آمدند مثلا ۵۰هزار نفر چند بار آمدند که در مجموع شده ۲۹۰هزار و خرده‌ای آدم به‌عنوان اغتشاشگر آمدند این جنایتها را مرتکب شدند خب دنیا هم پشت اینها ظاهر شد... ... . با گذشت فاصله چند روزه گفتند که اون خواهر در گذشت اون خواهر بهانه است اصل نظام نشانه است و جالب این است که خیلی طول نکشید حتی همین را هم عوض کردند گفتند که نه اصلاً بحث اون خواهر و اصل نظام نیست بلکه تجزیه ایران نشانه است... ... .

(تلویزیون شبکه کردستان رژیم ۸دی)

 

شهرکرد

عزیزی عضو کمیسیون امنیت مجلس رژیم

لحظه‌ای که قضیه زندان اوین اتفاق افتاد بنده در کوتاه‌ترین زمان رفتم چه توطئه‌هایی در قضیه زندان اوین دنبال می‌کردند

 

شهرکرد ـ عزیزی عضو کمیسیون امنیت مجلس رژیم ۸دی ۱۴۰۱:

این را از بنده بواسطه نوع وظیفه‌ام در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و به‌عنوان یک سرباز بپذیرید اغتشاشات خیابانی و حلقه‌ای اخیر برای پیشبرد یک جنگ مهمتر بود اون جنگ همین عنوانی‌ است که بر تابلوی شما ترسیم شده جنگ ترکیبی... ... . شما افراد با بصیر کسی نیست که نداند آمریکایی‌ها در قالب اقدام علیه ایران آقای رابرت مالی اسراییلیها اماراتیها عربستانیها و ۲۷جریان اپوزیسیون در ۲۵تیر ۱۴۰۱ دور هم جمع شدند... ... . همه پای هم همه با هم حتی منافقین کوردل هم برای اولین بار در این اجلاس شرکت کردند... ... . لحظه‌ای که قضیه زندان اوین اتفاق افتاد بنده در کوتاه‌ترین زمان رفتم چه توطئه‌هایی قضیه زندان اوین دنبال می‌کردند قضیه چابهار و سیستان و بلوچستان غائله‌های بزرگی در سر داشتند اما همه اینها باز هوشمندانه عالمانه مدیریت شد جنگ ترکیبی دشمن... ... . خودتان می‌دانید به چند واسطه توی این چند روز پیام دادید کی میگه ما دنبال براندازی توی ایران بودیم؟ هر کسی گفته اشتباه کرده کی میگه ما حامی اینها بودیم؟... ... . چهار پیام دادید شما گفتید اگر بیایید پای میز مذاکره برجام با اون چهار شرطی که ما می‌گوییم پادمان و آژانس تضمین نمی‌دهیم تحریم‌ها قریب به یک‌هزار تایش را لغو نمی‌کنیم اف تی او را حاضر نیستیم همکاری بکنیم شما گفتید با این شرط بیایید پای میز مذاکره از چین و روسیه پرهیز کنید موشکی و منطقه‌یی را بیاورید پای میز مذاکره انرژی ما را هم تأمین کنید خود شما پیام دادید گفتید اگر این چهار شرط ما را بپذیرید اینها عناصر پیاده‌نظام ما هستند ما اینها را کف خیابان جمع می‌کنیم خودتان گفتید منکر ید؟ امروز عرض می‌کنم به آرامش لطمه وارد کنید آرامش را از شما می‌گیریم به امنیت ما چشم بدوزید امنیت را از شما می‌گیریم و یقین داشته باشید... ... .

(تلویزیون شبکه جهانبین رژیم ۸دی)

 

اصفهان

طی یک دوره کوتاه قریب ۳۷ - ۳۸هزار دروغ در مورد مسائل ایران مطرح کردند

اصفهان - پاسدار یدالله جوانی معاون سیاسی سرکرده کل سپاه پاسداران ۸دی ۱۴۰۱

جهاد تبیین یعنی افشای دروغهای دشمن دروغهایی که در همین اغتشاشات برآورد شد در طی یک دوره کوتاه این رسانه‌های ماهواره‌یی و اینترنتی و فضای مجازی قریب ۳۷ - ۳۸هزار دروغ در مورد مسائل ایران مطرح کردند. دروغها برای چی است برای تحریک احساسات است، برای ایجاد خشم و عصبانیت است. دختری با یک حادثه‌یی از دنیا رفته با آن پیشینه بیماری ولی طوری تصویر می‌شود که او مظلومه بود او را قتلش او را کشتند او را ضرب‌وشتم کردند باید بیاییم ازش دفاع کنیم. همش یک دروغ است. دنبال کشته‌سازی بودند به نتیجه نرسیدند و لذا مرده یابی کردند مرده‌ها کشته معرفی بکنند توی این ایام بروید یکی یکی بررسی بکنید در تهران و تبریز و کرمان و دیگر جاها و برخی از سرسپردگان را اجیر کردند که مهر تأیید بزنند بر آنچه که به آنها به دروغ می‌گویند... ... . جهاد تبیین تبیین جایگاه ولایت سخن از درایت و حکمت و تدبیر مقام معظم رهبری است که چگونه در این سی و چند ساله تمامیت ارضی را حفظ کرده استقلال کشور را حفظ کرده موانع از سر راه برداشته این کشور را به جلو برده اگر ملت ایران امروز وارد باشگاه هسته‌یی شده است اگر ملت ایران قدرت دفاعی دارد اگر ملت ایران اقتدار موشکی دارد اگر ملت ایران در حوزه‌های گوناگون پیشرفت کرده همه‌اش به برکت این رهبری است... ... .

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۸دی)

 

بیانیه پایانی تجمع عوامل رژیم در تهران به‌مناسبت سالگرد ضدتظاهرات ۹دی ۸۸

به سران کشورهای اروپایی در رقابت و همنوایی با لیدرهای خودخوانده و شخصیت‌های مسأله‌دار اغتشاشات اخیر هشدار می‌دهیم

اکنون که شکست فراخوانهای دشمن روشن و پروژه «اغتشاشات خیابانی» به بن‌بست رسیده

اما فتنه‌های دیگر به پایان نرسیده

تلویزیون رژیم- تهران ۸ دیماه ۱۴۰۱:

به‌عنوان امری فوری، قطعی و همگانی و با فریاد رسا و ندای ملکوتی الله اکبر؛ خامنه‌ای رهبر اعلام می‌داریم:

۱-ما... ... . از مسئولیت معاصرت با ولی امر مظلوم زمانمان آگاهیم و چون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حَرم و حریم، تا قیام حضرت مهدی و ظهور مصلح کل، جان فدای حکیم فرزانه، امام مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی خواهیم بود... ... .

۲-ما ملت هوشیار و موقعیت‌شناس، با آگاهی از آوردگاه جنگ ترکیبی و تغییر میدانهای درگیری و ترفندهای فریبنده و پیچیده دشمن، نیک می‌دانیم، اکنون که شکست فراخوانهای دشمن، بیش از‌پیش روشن و پروژه «اغتشاشات خیابانی»، به‌عنوان نقطه عزیمت بی‌ثبات‌سازی به بن‌بست رسیده، اما فتنه‌های دیگر به پایان نرسیده... ... .

۳-ضمن گرامیداشت یاد قاسم سلیمانی... ... . ضمن محفوظ دانستن انتقام سخت به‌عنوان یک حق متقابل برای جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت، از نهادهای کشوری، لشگری، امنیتی و قضایی کشور و رسانه‌ها می‌خواهیم دست از پیگیری برنداشته و با تشکیل دادگاه مشترک منطقه‌یی بین ایران و عراق، پیگیری پرونده مطالبه خسارت مادی، معنوی و تنبیهی این جنایت فجیع را رها نکنند... ... . .

۴- به کشورهای پیرامونی میزبان پایگاه نظامی نیرو‌های متخاصم اعلام می‌کنیم، هر گونه سوء نیت نسبت به امنیت و تمامیت ارضی کشورمان را بر نخواهیم تافت و در صورت هر گونه تهدید احتمالی، با آمادگی کامل برای رویارویی با دشمنان، در کنار نیروهای مسلح، کشور مبدأ و متجاوز را با پاسخی پشیمان‌کننده مواجه خواهیم کرد.

۵-به سران کشورهای اروپایی در رقابت و همنوایی با لیدرهای خودخوانده و شخصیت‌های مسأله‌دار اغتشاشات اخیر هشدار می‌دهیم، ... ... .

۶- برخورد قاطع و بدون مماشات با معاونین در جرم و قلم به مزدهایی که قمه اشرار را تیز و سلاح تروریستها را مسلح و جای جلاد و شهید را عوض کرده‌اند از مطالبات جدی ما می‌باشد... ... .

۷- از دستگاههای مسئول می‌خواهیم ضمن مدیریت شرایط موجود، و اهتمام بیشتر در اجرای تکالیف مندرج در قانون حجاب و عفاف، مانع از رسوخ افکار شیطانی دنیای غرب در اندیشه زنان و جوانان غیرتمند ایرانی شده و تیرهای سمی‌ای که ایمان جوانان ما را هدف گرفته است را بی‌اثر کنند... ... . .

شورای همآهنگی تبلیغات اسلامی... ... .

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۸دی)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/20ff4892-de52-4f7b-9a4d-d180feebb4d5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات