728 x 90

برلین - مقابل پارلمان فدرال آلمان، نمایشگاه گرامیداشت شهیدان به‌مناسبت روز جهانی علیه اعدام

برلین - مقابل پارلمان فدرال آلمان، نمایشگاه گرامیداشت شهیدان به‌مناسبت روز جهانی علیه اعدام
برلین - مقابل پارلمان فدرال آلمان، نمایشگاه گرامیداشت شهیدان به‌مناسبت روز جهانی علیه اعدام

برلین-مقابل پارلمان فدرال آلمان

نمایشگاه گرامیداشت شهیدان به‌مناسبت روز جهانی علیه اعدام

محکومیت اعدامهای رژیم آخوندی، رکورددار اعدام در جهان

 

حضور و سخنرانی شماری از نمایندگان پارلمان فدرال آلمان

به‌مناسبت روز جهانی علیه اعدام، یک گردهمایی و نمایشگاه در برلین در مقابل پارلمان فدرال آلمان توسط توسط جامعه ایرانیان در برلین بر گزار شد.

در نمایشگاه که حاوی تصاویری از ۴دهه جنایت رژیم آخوندی از جمله قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷ و شماری از شهیدان قیام سراسری ۱۴۰۱ بود، شرکت‌کنندگان یاد شهیدان انقلاب نوین مردم ایران که در نبرد با دیکتاتوری خون‌ریز آخوندی به‌شهادت رسیدند را گرامی داشتند و خواستار محاکمه سران رژیم از جمله خامنه‌ای و رئیسی جلاد به جرم جنایت علیه بشریت شدند

در گردهمایی و نمایشگاه برلین شماری از نمایندگان پارلمان آلمان سخنرانی کردند و ضمن محکوم کردن رژیم آخوندی به‌عنوان رکوردار اعدام در جهان حمایت خود را از مبارزه مردم ایران برای آزادی و استقرار یک جمهوری دموکراتیک در ایران و از برنامه ده ماده‌ای خانم مریم رجوی ابراز کردند

خانم دایانا اشتوکر نماینده پارلمان فدرال آلمان از فراکسیون دمکرات مسیحی در سخنان خود گفت:

این حجم از جنایت غیرقابل تصور است، ما بایستی برای توقف اعدامها در ایران تلاش کنیم ما نسبت به خانواده‌های قربانیان و زندانیان سیاسی تعهد اخلاقی و سیاسی داریم تا جلوی جنایت علیه بشریت در ایران گرفته شود. برنامه ۱۰ ماده‌ای خانم رجوی در رابطه با لغو مجازات اعدام خیلی صراحت دارد.

الکساندر فور نماینده پارلمان فدرال آلمان از فراکسیون دمکرات مسیحی گفت:

شما از حمایت کامل من برخوردارید، من چیزی که برایم چشمگیر است، حجم فعالیت‌های در تمامی روزهای هفته است. مهم این است که در مقابل این همه جنایت این میزان مقاومت وجود دارد شما از حمایت نمایندگان از فراکسیونهای مختلف در پارلمان آلمان برخوردارید.

اینگو بودکه نماینده مجلس فدرال آلمان از فراکسیون دمکراتهای آزاد گفت:

این رژیم و جنایتکارانش همانهایی هستند که الآن پشت جنایتهای جنگی در منطقه هستند وی تأکید کرد سپاه پاسداران باید در لیست تروریستی قرار بگیرد. در این کار تاکنون خیلی تأخیر شده است.

خانم دکتر آنه مونیکا اشپالک نماینده پارلمان فدرال آلمان از فراکسیون سبزها در سخنان خود تأکید کرد:

پشت همه جنایتها رژیم ایران قرار دارد و برای یک ایران آزاد و کنار رفتن آخوندها شما از حمایت کامل من برخوردارید، وی ضمن ابراز نگرانی نسبت به وضعیت زندانیان قیام در زندانهای رژیم تأکید کرد آزادی در ایران و صلح در منطقه فقط با پایان دیکتاتوری مذهبی و تغییر رژیم در ایران امکانپذیر است.

 

برگزاری نمایشگاه شهیدان به‌مناسبت روز جهانی علیه اعدام در مقابل مجلس فدرال آلمان در برلین مورد توجه خبرنگاران و رسانه‌های خبری قرار گرفت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d7db3971-6b7c-4239-a16e-d02d75ecd263"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات