728 x 90

این مافیا کیست و کجاست/پشت‌پرده‌ها چه کسانی هستند؟

مافیا کیست و کجاست
مافیا کیست و کجاست

پشت‌پرده‌ها چه کسانی هستند؟ عنوان مطلب سیاست روز است که به ساختار فاسد و مافیایی که سر تا پای نظام فاسد آخوندی را در نوردیده است و با دست باز به غارت و چپاول نجومی مشغولند اعتراف می‌کند.
سیاست روز نوشت:... انگار باندهای مافیایی در زمینه‌های گوناگون دست دارند. ماهیت باندهای مافیایی بیشتر انتفاع اقتصادی است و برای این منظور دست به هر کاری می‌زنند. مافیای خودرو که در یک روز باعث می‌شود سمند ۴۰میلیون تومان قیمتش برود بالا، مافیای دارو، مافیای اسلحه، مافیای قاچاق انسان و هر آنچه که با پول کثیف در ارتباط است. 
قیمت برنج بالا می‌رود می‌گویند مافیای برنج! قیمت گوشت بالا می‌رود مافیای گوشت نقش دارد، قیمت هویج و شلغم بالا می‌رود باز هم مافیا نقش دارد. قیمت خانه بالا می‌رود و مردم را در شرایط سخت قرار می‌دهد مافیای مسکن خودنمایی می‌کند.


این مافیا کیست و کجاست که سال‌های سال است هیچ نهاد و سازمانی نمی‌تواند آن را شناسایی و با آن مبارزه کند؟! آیا قدرت این مافیا از قدرت دولت، مجلس، قوه قضاییه و این همه دستگاه و نهاد موجود در نظام کشور بالاتر است و توانایی مقابله و مبارزه با آن را ندارند؟!
با وجود چنین مافیایی عنان مملکت را بدهیم به‌دست این مافیا، خودش اداره کند، خلاص! چه زحمتی است که مسئولان می‌کشند و خود را به دردسر می‌اندازند؟ کارها را به مافیا واگذار کنند شاید اوضاع بهتر شود!. .
هر اتفاقی که در کشور بر سر اقتصاد می‌افتد مسئولان می اندازند گردن این مافیا؛
اگر پشت‌پرده و مافیا در کشور وجود دارد که دارد، به این مفهوم است که آنها کشور را اداره می‌کنند. (روزنامه حکومتی سیاست روز ۲۷فروردین). 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4647f758-dfa2-410e-b2f5-3416fc641aed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات