728 x 90

سوگواری طولانی در بیت خامنه‌ای و پیروزی مقاومت ایران

دکتر محمد حسین موسوی
دکتر محمد حسین موسوی

سایت الحوار المتمدن در مقاله‌یی به قلم دکتر محمد حسین موسوی، با بررسی تحولات در ایران و منطقه و نقش مقاومت سازمان‌یافته و اجلاس جهانی ایران آزاد در این تحولات می‌نویسد: «آخوندهای ایران آخرین صحنه زندگی و قدرت خود را با شکست و ورشکستگی به پایان می‌رسانند».
مقاله با اشاره به سرکوب وحشیانه و خونین، توسط رژیم آخوندی که در آن هزاران تن از اعضای مقاومت ایران شهید و زندانی شدند، ادامه می‌دهد: «در این سو فقط یک سازمان و مقاومتی هست که چیزی جز اراده و ایثار ندارد و از طریق آن صفر را به عددی صحیح تبدیل می‌کنند که برابر و حتی برتر از نیروهای رژیمی است که دهها میلیارد دلار سالانه، خرج نهادهای خود می‌کند. بنابراین جنگ ادامه دارد و سازمان مجاهدین رژیم را در چند جبهه پاسخ می‌دهد که اگر حمایت غرب از آخوندها نبود، تقریباً آخوندها را از بین می‌بردند».

دکتر محمد حسین موسوی در ادامه مقاله خود می‌نویسد مقاومت ایران در سال ۲۰۲۴ اجلاس جهانی خود را برای ایران آزاد برگزار کرد که در آن صدها شخصیت برجسته بین‌المللی در یک نمایش سیاسی باشکوه شرکت کردند که نشان‌دهنده یک پیروزی کیفی بزرگ برای مقاومت، با وجود این همه دسیسه بود، با تظاهرات باشکوهی متشکل از دهها هزار ایرانی همراه بود که در آن چهره‌های سرشناس آزاد اروپایی شرکت داشتند.
در مقابل رژیم آخوندی بعد از هلاکت ابراهیم رئیسی با وارفتگی و شکاف در داخل خود و هم‌چنین تحریم انتخابات از سوی مردم ایران و فاصله حداکثر با مردم ایران مواجه است».
مقاله در پایان با بررسی اجلاس سالانه مقاومت ایران نتیجه می‌گیرد «اجلاس سالانه جهانی مقاومت ایران برای ایران آزاد در سال ۲۰۲۴ پیروز خواهد شد، علی خامنه‌ای و سربازانش از نظر سیاسی و در همه سطوح شکست خواهند خورد و پس از تحریم مردم و انتخابات ریاست جمهوری، امور آنها در انتخابات نمایشی ریاست‌جمهوری کاملاً افشا خواهد شد. و اکنون خامنه‌ای شروع به عزاداری برای وضعیت و پایان نظامش کرده است. و بی‌شک رژیم ایران چیزی جز عزا و سوگواری از این مهلکه درو نخواهد کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4d783bd0-2f59-4f39-af35-431a2842c038"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات