728 x 90

اژدهای هفت سر فساد در بیت ولایت آزاد است

اژدهای هفت سر فساد در بیت ولایت آزاد است
اژدهای هفت سر فساد در بیت ولایت آزاد است

در حالیکه مانور مسخره و دجالگرانه خامنه‌ای و سرکرده فاسد دستگاه قضایی او تحت عنوان مبارزه با فساد به یک رسوایی دیگر در نظام ولایت فقیه تبدیل شده است، نماینده خامنه‌ای در کیهان در اعتراف به فساد لاعلاج رژیم نوشت: وقتی فلان وزیر صاحب دهها شرکت خصوصی است، و یا فلان مسئول در دولت و یا سایر مراکز نظام در کنار مسئولیت خود به این یا آن کار تجاری مشغول است و با بهره‌گیری از «رانت موقعیت شغلی» و «رانت اطلاعاتی» در کار واردات و صادرات فعال است و... چگونه می‌توان انتظار بهبود شرایط را داشت؟! یکی با دستکاری سایت وزارت صنعت، هزاران دستگاه خودروی لوکس وارد می‌کند،

 

پرداخت صدها میلیون دلار به فردی بدون هویت

پاسدار شریعتمداری در ادامه اعتراف به ابعاد دزدیهای حکومتی اضافه کرد: دیگری در بانک مرکزی ۱۶۰میلیون دلار و ۵۱میلیون یورو به فردی که هنوز هویتش را فاش نکرده‌اند پرداخت می‌کند! در فاصله فقط چند هفته ۳۵میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰تومانی چپاول می‌شود! عده‌یی با ثبت شرکتهای صوری در برخی کشورها، برای خرید خارجی با ارز دولتی سند‌سازی می‌کنند! آن دیگری ۱۰۵۰۰گوشی تلفن همراه به نام کسی که مدتها قبل از دنیا رفته است وارد می‌کند! فلان مدیر، به اجازه می‌دهد با کارت بازرگانی یک خانم روستایی و فقیر، ۶۰۰دستگاه اتومبیل لوکس و گرانقیمت بنز و پورشه وارد کند!

 

اعتراف به فساد در رأس نظام

از سوی دیگر، اسحاق جهانگیری معاون اول آخوند روحانی نیز گفت که فساد حکومتی به‌دلیل گسترش آن در رأس نظام، «به دغدغه عمومی تبدیل» شده است.

وی افزود: فساد به برخی از مسئولان بالاییِ (نظام) رسیده است و در دوره‌یی که می‌شد و باید جلوی فساد را می‌گرفتند، نگرفتند و برخی مسئولان را به فساد آلوده کردند.

 

بیشترین فساد در دولت و قضاییه و مجلس

همچنین محمدی رئیس کمیسیون اصل۹۰ مجلس رژیم گفت: بیشترین پرونده‌های این شکایت، از نهادهای دولتی، شهرداریها، قوه قضاییه و مجلس، با رویکرد فساد، تبعیض و سوء‌استفاده است.

 

بیشتر بخوانید

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/41509d16-32f4-469f-9356-8249fbea9960"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات