728 x 90

انجمن نجات وزارت اطلاعات و بازنشخوار قتل و شکنجهٔ مجاهدین توسط خودشان!

انجمن نجات وزارت اطلاعات
انجمن نجات وزارت اطلاعات

انجمن نجات وزارت اطلاعات و باز نشخوار قتل و شکنجهٔ مجاهدین توسط خودشان!

حلقهٔ دیگری از تلاش‌های مذبوحانه در برابر دادخواهی مجاهدین از قتل‌عام ۶۷ و دادگاه دژخیم حمیدنوری

 

خواهران مجاهد زهرا سراج و معصومه ترابی در اطلاعیه دیروز خود (۲۸ بهمن ۱۴۰۰) بازی تکراری اطلاعات آخوندی با شغالان دیر رسیده برای مقابله با مجاهدین در دادگاه دژخیم حمید نوری را برملا کرده‌اند. آنها به‌ویژه به گزارش هیأت تحقیق پارلمان اروپا در تابستان ۲۰۰۵ در اشرف ارجاع داده‌اند که بطلان دعاوی اطلاعات و مزدورانش را محرز می‌سازد.

در فصل دوم این گزارش در مورد سفر هیأت به قرارگاه اشرف تصریح شده است: «در ژوئیه ۲۰۰۵، پس از مطالعه دقیق گزارش دیدبان حقوق‌بشر و بیش از سه ماه تحقیقات گسترده حول سازمان مجاهدین خلق ایران و خواندن انتشارات انتقادی علیه مجاهدین، به‌خصوص آن دسته که توسط کسانی نوشته شده بود که ادعا داشتند اعضای سابق این سازمان بودند، هیأت به‌منظور تحقیق در مورد چندین پرونده مشخص، و با هوشیاری نسبت به سؤالها و ابهامهایی که در مورد زندگی در قرارگاه اشرف وجود داشت، به آنجا رفت».

اما این‌که مجاهدین خودشان خودشان را می‌کشند و شکنجه می‌کنند، از خمینی تا غیدان فرمانده نیروی زمینی مالکی در اشرف پس از کشتار ۱۹فروردین ۱۳۹۰ که همهٔ ما شاهد آن بودیم، تازگی ندارد. غیدان در کنفرانس مطبوعاتی در زمین اشغال‌شده اشرف با وقاحت می‌گفت ۳۳نفر از ۳۶نفر را مجاهدین خودشان از پشت زدند و ۳نفر هم در اثر تصادف کشته شدند!

در حملهٔ ۱۰شهریور ۱۳۹۲ نیز وقتی که مزدوران قاسم سلیمانی، «دلیلی داخل» راهنمای خیانتکار حمله را کشتند و صورت او را هم پوست کندند تا شناخته نشود، رژیم و مزدورانش از حیدر عگیلی در وزارت به‌اصطلاح حقوق‌بشر عراق تا مزدور ایرج مصداقی آن را به حساب خود مجاهدین نوشتند (اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت -اول مرداد ۱۳۹۳).

اکنون رژیم اعدام و قتل‌عام، از طریق انجمن نجات اطلاعات در استان گلستان و شعبه آلبانی و مزدوران از قبیل حیرانی و مصداقی، بازنشخوار داستانهای رنگ باخته در پرونده 17ژوئن و گزارش دیدبان را از سر گرفته و با به کار گرفتن نادعلی ترابی در داخل ایران و محمدرضا ترابی در خارج از ایران، درگذشت قربانعلی ترابی در سه دهه پیش را علم نموده و رذیلانه ادعا می‌کنند که مجاهدین او را کشته‌اند. این حلقهٔ دیگری از تلاش‌های مذبوحانه در برابر دادخواهی مجاهدین از قتل‌عام ۶۷ و دادگاه دژخیم حمید نوری است تا دامن‌گیر رئیسی و خامنه‌ای نشود.

ما به‌عنوان خانواده مجاهدین و خویشاوندان و آشنایانی که در بندرگز برای عموم مردم شناخته شده و شماری هم زندانهای رژیم را تجربه کرده‌ایم، برای شهادت دادن در هر دادگاهی آماده‌ایم.

شایان یادآوری است که قبلاً در ژوئن ۲۰۰۵ لرد ایوبری فقید، رئیس گروه پارلمانی حقوق‌بشر در انگلستان، دعاوی مزدوران و سرمنشاء آن یک نفوذی به نام عباس صادقی‌نژاد را تماماً مورد بررسی قرار داده و کذب آن را به دیدبان و مطبوعات هم نوشته بود. سوابق و اعترافات مزدور نفوذی به خط و امضاء و اثر انگشت خودش در اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت در نشریه مجاهد شماره ۵۹۴ (۲۵ تیر ۱۳۸۱) و در کتاب «کارتهای سوختهٔ وزارت اطلاعات آخوندی» منتشر شده است.

علی امامی، مهناز امامی، عبدالحمید امامی، عاصفه امامی، مریم بانوترابی، شایسته سقایی، اسماعیل شهسوار، هوشنگ گل‌علیپور، عباسعلی لیوانی نژاد، حسین‌علی لیوانی نژاد، محمد حسین متکی، غلامحسین متکی، علی حسین متکی، ابراهیم میرسیدی، محمد تقی ریاحی، علی اکبر مردانی

۲۹بهمن ۱۴۰۰

انجمن نجاست۱ انجمن نجاست ۲ انجمن نجاست۳ انجمن نجاست۴ انجمن نجاست۵

 

برگرفته از سایت ایران افشاگر

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/01c4d027-8624-408a-80ba-7530353cdbf9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات