728 x 90

الگماینر: هندوستان ۴مظنون به بمب‌گذاری مرتبط به رژیم ایران را دستگیر کرد

پلیس در محل انفجار بمب مقابل سفارت اسرائیل در هند
پلیس در محل انفجار بمب مقابل سفارت اسرائیل در هند

هندوستان ۴مظنون به بمب‌گذاری مرتبط به رژیم ایران در ماه ژانویه بیرون از سفارت اسراییل در دهلی‌نو را دستگیر کرد.
الگماینر روز ۳تیرماه در گزارشی نوشت: روز پنجشنبه ان ۱۲ سایت خبری اسراییل گزارش کرد، پلیس هندوستان در ماه ژانویه ۴مظنون مرتبط به بمب‌گذاری بیرون از سفارت اسراییل در دهلی‌نو را دستگیر کرده است.
بمب که نسبتاً کوچک بود خسارت کمی و بدون جراحت بر جای گذاشت. هم مقامات هندوستان و اسراییل تقریباً بلافاصله نتیجه‌گیری کردند که آن یک حمله تروریستی بوده است.
چهار مظنون دانشجویان از کشمیر منطقه مورد مناقشه در شمال هندوستان هستند منطقه‌ٔ اساساً متشکل از مسلمان که هندوستان و پاکستان هر دو مدعی تملک بر این منطقه هستند.
آنها در شهر کارگیل در نزدیکی مرز پاکستان دستگیر شدند. پلیس دهلی‌نو آنها را مورد بازجویی قرار داد و دستگیریهای بیشتری نیز انتظار می‌رود...
دستگیریها پس از آن بود که پلیس هندوستان عکس‌ها و ویدئوهای گرفته شده توسط دوربینهای امنیتی در سفارت اسراییل را علنی کرد...


این سلول مرکب از مسلمانهای شیعی بومی است که باور بر این است که از سوی نیروی قدس سپاه پاسداران رژیم ایران مسئول عملیات تروریستی برون‌مرزی رژیم، کنترل می‌شود.
الگماینر نوشت: نظر بر این است که انگیزه این بمب‌گذاری گرفتن انتقام در برابر کشتن تروریست ارشد قاسم سلیمانی سرکرده سپاه پاسداران در یک حمله پهپادی در عراق، و هم‌چنین کشته شدن محسن فخری‌زاده پدر هسته‌یی رژیم ایران بوده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/216b70ab-7ff6-400f-873a-91cc72241616"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات