728 x 90

الشرق‌الأوسط: سازمان مجاهدین خلق اعلام کرد حمله به تأسیسات نفتی عربستان کار رژیم ایران بوده است

افشاگری شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن درباره حمله رژیم ایران به تاسیسات نفتی عربستان سعودی
افشاگری شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن درباره حمله رژیم ایران به تاسیسات نفتی عربستان سعودی

الشرق‌الأوسط روز ۹مهر۹۸ درباره کنفرانس مطبوعاتی نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشنگتن و افشای حمله رژیم ایران به عربستان نوشت:

در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در واشنگتن، سازمان «مجاهدین خلق» ایران بر اساس اطلاعاتی که از داخل رژیم به‌دست آورده اعلام کرد:‌ حمله به تأسیسات نفتی عربستان سعودی کار رژیم ایران بوده است.

در این کنفرانس دلایلی از دست داشتن خامنه‌ای، حسن روحانی و وزیر خارجه او جواد ظریف در طراحی و پیگیری اجرای این حملات ارائه شد.

علیرضا جعفرزاده گفت:‌ (در این حمله) موشکهای کروز متعلق به سازمان صنایع هوا فضای وزارت دفاع بکار گرفته شده است.

 

الشرق‌الأوسط نوشت:

روز گذشته شورای ملی مقاومت ایران ـ «مجاهدین خلق» ـ در ایالات متحده و در کلوپ مطبوعات آمریکا یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار نمود و در خلال آن اطلاعاتی که سازمان «مجاهدین خلق» ایران از داخل رژیم به‌دست آورده را فاش ساخت و توجهات را بر تحرکات رژیم ایران به‌منظور اجرای حملات علیه دو تأسیسات نفت «آرامکو» در عربستان جلب نمود. همچنین دلایلی از دست داشتن علی خامنه‌ای رهبر عالی ایران، حسن روحانی رئیس‌جمهور رژیم و وزیر خارجه او جواد ظریف در طراحی و پیگیری اجرای این حملات را ارائه داد.

بر اساس اطلاعات «مجاهدین خلق» این طرح در روز چهارشنبه ۳۱ژوئیه ۲۰۱۹، در جلسه شورایعالی امنیت ملی رژیم با حضور حسن روحانی و ظریف تصمیم‌گیری شد. همچنین برخی از فرماندهان سپاه پاسداران از جمله پاسدار سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، پاسدار- سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس، پاسدار سرتیپ امیر علی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوا- فضای سپاه پاسداران در این جلسه مشخص شرکت داشتند و در ادامه طرح عملیاتی و اجرایی نهایی، در ستاد مرکزی ضدخاتم الآنبیا، توسط پاسدار سرلشکر غلامعلی رشید چک و مورد تأیید قرار گرفت.

 

اپوزیسیون رژیم ایران خاطرنشان ساخت: یک هفته قبل از حمله موشکی، اکیپ فرماندهان این عملیات، از ستاد نیروی هوا- فضای سپاه از تهران به پایگاه امیدیه واقع در جنوب غربی ایران رفتند. برخی از فرماندهان این اکیپ که شناسایی شده‌اند به‌قرار زیر می‌باشند: پاسدار سرتیپ محمد فلاح معاون عملیات نیروی هوا-فضا، پاسدار سرتیپ محمود باقری کاظم آباد. فرمانده موشکی نیروی هوا-فضا، سرتیپ پاسدار سعید آقاجانی فرمانده پهپادی نیروی هوا-فضا.

 

علیرضا جعفرزاده سخنگوی «مجاهدین خلق» در کنفرانس واشنگتن گفت: عده‌یی از فرماندهان و پرسنل نیروی هوا فضای سپاه پاسداران، متخصص در امور موشکی و پهپادی که در ماهشهر مستقر هستند، از ماهشهر به محل پایگاه امیدیه رفتند. وی افزود: چند روز بعد از حمله ۱۴سپتامبر ۲۰۱۹فرماندهان صحنه گزارش کار را با جزییات به پاسدار سرلشگر غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی (ضد)خاتم‌الآنبیاء دادند.

جعفرزاده خاطرنشان نمود: (در این حمله) موشک کروز وابسته به سازمان صنایع هوا فضای وزارت دفاع بکار گرفته شده است. این موشکها در مجتمع صنایع دفاعی رژیم در پارچین واقع در جنوب شرقی تهران ساخته شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/463ec9e5-5414-40eb-aca4-f5c9fa39ad6e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات