728 x 90

تجمع اعتراضی دستیاران بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

اعتصاب متخصصان بیهوشی
اعتصاب متخصصان بیهوشی
دستیاران بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز سه‌شنبه 21شهرور در مقابل دانشکده پزشکی شیراز تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواهان لغو کاهش تعرفه بیهوشی شدند.
بر اساس تعرفه‌های اعلام‌شده در سال ۹۶که از سوی هیأت وزیران تصویب شده، رشته بیهوشی حدود ۲۵درصد کاهش تعرفه‌ای داشته است. این موضوع باعث اعتراض متخصصان و دانشجویان این رشته شده است.

بیشتر بخوانید:

تجمع اعتراضی متخصصان بیهوشی کرمان

شهرهای میهن دیروز و امروز دوشنبه 20شهریور 96 شاهد تجمعهای اعتراضی علیه کارگزاران رژیم و سیاستهای اعمال شده توسط آنان بود.
تجمع اعتراضی متخصصان بیهوشی کرمان
روز دوشنبه 20شهریور 96 جمعی از متخصصان بیهوشی در برخی از بیمارستانهای کرمان در اعتراض به مشکلات معیشتی از رفتن به اتاق عمل خودداری کردند.

هم‌چنین جمعی از اهالی کوی منجنیق در باغملک در همین روز در اعتراض به قطعی مکرر آب در این محله در مقابل اداره آبفای شهری تجمع کردند.

روز یکشنبه 19شهریور 96 نیز قریب به 100تن از معلمان حق‌التدریسی استان مازندران در اعتراض به وضعیت استخدامی خود در مقابل استانداری رژیم در ساری تجمع کردند.

در همین روز جمعی از مالباختگان مؤسسه کاسپین در ابهر در اعتراض به غارت سپرده‌های خود توسط این مؤسسه وابسته به سپاه پاسداران اعلام کردند از روز دوشنبه 20شهریور دست به تحصن و اعتصاب خواهند زد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/14315dac-cba2-408e-a590-21962fc07faa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات