728 x 90

اقدامات و دستورالعمل‌های سرکوبگرانه وزارت اطلاعات برای مقابله با اعتراضات در دومین سالگرد قیام

اطلاعیه کمیسیون امنیت شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه کمیسیون امنیت شورای ملی مقاومت ایران

لگوی کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت

برای اطلاع و هوشیاری هموطنان و جوانان شورشگر

اقدامات و دستورالعمل‌های سرکوبگرانه وزارت اطلاعات برای مقابله با اعتراضات در دومین سالگرد قیام

 

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت مفاد شماری از دستورالعمل‌های وزارت اطلاعات رژیم را به اطلاع عموم هموطنان می‌رساند. اقدامات سرکوبگرانه از روز ۲۲ شهریور «تا اطلاع ثانوی» در سطح سراسری است و «شروع سال تحصیلی جدید» را هم در بر می‌گیرد. عنوان برخی دستورالعمل‌ها «پیشگیری از وقوع حوادث و رخدادهای سوء احتمالی» است.

۱-دستگاههای اطلاعاتی استانها و شورای تأمین شهرستانها ضمن ارتقاء سطح هوشیاری، رصد فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در هفته‌های پیش‌رو را با برنامه‌ریزی لازم به‌منظور اقدامات پیشگیرانه برای وقایع ضدامنیتی احتمالی اتخاذ نمایند.

۲- ابلاغ هوشیاری و آمادگی عوامل نامحسوس با هدف جلوگیری از غافلگیری در کنترل وقایع احتمالی

۳- اشراف دقیق و اقدامات اطلاعاتی مدیریت‌شده بر وضعیت استانها و شهرها و شناسایی عوامل محرک به اقدامات ضدامنیتی و برخورد قانونی با آنها قبل از شکل‌گیری هر گونه وقایع احتمالی

۴- توجیه خانواده برخی از جان‌باختگان اغتشاشات سالهای گذشته با توجه به تلاش ضدانقلاب برای تحریک آنان

۵- افزایش مراقبت‌های محسوس و نامحسوس در شهرها، اماکن عمومی، مناطق دارای سابقه اغتشاش و هم‌چنین آرامستان‌های محل دفن جان‌باختگان حوادث امنیتی سنوات گذشته

۶- رصد و کنترل بر تحرکات عناصر سابقه‌دار شناخته‌شده افزایش داده شود.

۷- به مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی و اجتماعی با هدف جلوگیری از سوءاستفاده مغرضین توسط دستگاههای اجرایی و خدماتی رسیدگی فوری به‌عمل آید.

۸-اجرای طرح‌های جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز (به‌ویژه در مناطق سابقه‌دار در اغتشاشات).

۹- ادارات کل اطلاعات در هر استان، مدیریت خانواده‌های جان‌باختگان و معدومین سنوات گذشته را کنترل کنند تا منجر به وقایع احتمالی نشود. اقدامات سایر دستگاههای امنیتی و انتظامی باید در هماهنگی و با توافق ادارات کل اطلاعات انجام شود.

۱۰-در صورت بروز هر گونه تجمع غیرقانونی و وقوع حوادث ضدامنیتی، طبق دستورالعمل‌های چگونگی مواجهه با نارضایتی‌ها و اعتراضات اجتماعی مقابله و کنترل بحرانهای شهری اقدام گردد.

 

شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۲۴ شهریور ۱۴۰۳ (۱۴ سپتامبر ۲۰۲۴)

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa9e6a49-298e-4fce-a630-addcf167cd7d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات