728 x 90

اعتراف آخوند روحانی به‌کسادی سیرک انتخابات

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی امروز شنبه اول خرداد در جلسه ستاد کرونای رژیم، پیشاپیش به‌کسادی سیرک انتخابات اعتراف کرد و گفت: اگر مردم از گسترش کرونا بترسند در انتخابات شرکت نمی‌کنند و مشارکت پایین خواهد بود.

وی افزود: ما باید کاری انجام بدهیم که در ایام انتخابات یعنی یک هفته مانده به انتخابات یک شرایط آرامی از لحاظ کرونا داشته باشیم، وگرنه اگر خدای نکرده در هفته‌های اولیه خرداد مراعات نشود و بخواهیم پایان هفته دوم خرداد و در هفته سوم خرداد با یک پیک جدید مواجه شویم معنی آن این است که ما نمی‌توانیم انتخابات مطلوب و باشکوه داشته باشیم و مردم را می‌ترسانیم.

روحانی گفت: مردم وقتی ببینند موج جدید شکل گرفته و این ویروس اوج گرفته، برای حضور در انتخابات دچار مشکل می‌شوند. بنابراین ما مسئولیت سنگینی داریم در هفته‌های اولیه خرداد باید کاملاً مراقبت کنیم.

آخوند روحانی با شیادی پیک‌های کرونا را به گردن مردم انداخت و گفت: متأسفانه وقتی از یک پیک عبور می‌کنیم یک ساده‌انگاری ایجاد می‌شود و پروتکلها اجرا نمی‌شود و زمینه‌یی می‌شود برای پیک بعدی.

آخوند روحانی وعدهٔ پیک جدید کرونا را داد و گفت: شرایط کرونایی ما کماکان شکننده است و شرایط کاملاً مطمئن را پیش رو نداریم. با این ویروس هندی که ممکن است از یک استانی پیدا شود و مردم مبتلا شوند و ممکن است با موج جدید مواجه شویم.

 

در همین روز ربیعی، سخنگوی دولت روحانی گفت: برخی حتی از کاهش مشارکت در انتخابات ابراز نگرانی نمی‌کنند. عده‌ای دچار یک نوع انتخابات هراسی هستند؛ به انتخابات به شکل یک «بلای ناگریز» نگاه می‌کنند به نحوی که باید «بلا گردانی»‌ شود.

ربیعی با سراسیمگی از کسادی انتخابات گفت: هیچ جامعه‌ای با تفکرات ماجراجویانه مانند «نه به انتخابات» و «عدم مشارکت» به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/84d8fc9a-2e8f-4411-a58c-ad0bca5ba4c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات