728 x 90

اعتراف حزب‌الله به کشته شدن فؤاد شکر سرکرده ارشد خود در لبنان

کشته شدن فؤاد شکر سرکرده ارشد حزب‌الله لبنان
کشته شدن فؤاد شکر سرکرده ارشد حزب‌الله لبنان

حزب‌الله لبنان وابسته به رژیم ایران، سرانجام و پس از ۲۴ساعت، روز چهارشنبه دهم مرداد اعتراف کرد که فواد شکر، فرمانده ارشد نظامی این گروه در بمباران ساختمانی در حومه جنوبی بیروت کشته شده است.
بر اساس گزارش رسانه‌ها جسد شُکر که طی عملیات آواربرداری و جست‌وجو که از صبح روز چهارشنبه در محل حمله اسراییل در حومه جنوبی بیروت آغاز شده بود، پیدا شده است
رویترز نیز به‌نقل از دو منبع امنیتی، چهارشنبه دهم مرداد، گزارش داد که جسد فؤاد شکر فرمانده نظامی ارشد حزب‌الله در میان آوارهای ساختمان ویران شده در حومه جنوبی بیروت پیدا شده است.
فواد شُکر از نزدیکان عماد مغنیه، فرمانده ارشد پیشین گروه تروریستی حزب‌الله لبنان، که در سال ۲۰۰۸ به‌دنبال وقوع یک انفجار در دمشق کشته شد، عضو بالاترین ارگان نظامی حزب‌الله، "شورای جهاد" و یکی از رؤسای اتاق عملیات و مشاور ارشد حسن نصرالله رهبر این گروه تروریستی و مسئول یگانهای موشکی این گروه بود که  بر اساس برنامه "پاداش برای عدالت" وزارت‌خارجه آمریکا، برای دستگیری او مبلغ ۵ میلیون دلار جایزه تعیین شده بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8ca19a60-d4d9-42fd-8f5a-dad7ce6eeb80"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات