728 x 90

اعتراف به گرانی‌های افسار گسیخته در دولت رئیسی جلاد

فروشگاه مواد غذایی
فروشگاه مواد غذایی

در حالی که کارگزاران دولت رئیسی جلاد در تلاشند تا عرصه اقتصادی کشور را با ثبات نشان دهند؛ روزنامه‌های باند مغلوب با اعتراف به گرانی‌های افسار گسیخته در طی هفته‌های اخیر سیاست‌های این آخوند جلاد را زیر ضرب می‌برند.
روزنامه حکومتی اعتماد در مقاله‌ای به تاریخ چهارشنبه ۳۱شهریور با اعلام افزایش حدود صد درصدی قیمت برنج نوشت: «قیمت‌های عجیب در بازار برنج: همزمان با فصل برداشت و عرضه برنج، بازار این کالا نیز به‌شدت به هم ریخته و با قیمت‌های عجیب روبه‌رو شده است. بنا‌بر‌ اعلام سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، هر کیلو گرم انواع برنج دم‌سیاه، طارُم اصل و هاشمی در میادین میوه و تره‌بار به قیمت ۴۷هزار تومان نرخ‌گذاری شده است. این در حالی است که سال گذشته هر کیلو برنج ایرانی در محدوده قیمت ۲۵هزار تومان قرار داشت و این کالا نسبت به سال گذشته با افزایش قیمت دو برابری مواجه شده است».
روزنامه حکومتی جهان صنعت نیز در مقاله‌ای به همین تاریخ با اشاره به جهش قیمت تخم‌مرغ در روزهای اخیر نوشت: «در فروشگاههای آنلاین قیمت بسته ۲۰عددی تخم‌مرغ به ۷۰هزار تومان رسیده است. در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که این روند بدون توقف ادامه دارد. این در حالی است که از ماه‌ها قبل مرغداران و فعالان بازار این کالا با توجه به مشکلات تولید و شرایط بازار، نسبت به افزایش قیمت آن هشدار داده بودند... تولیدکنندگان می‌گویند تمام مؤلفه‌های تولید افزایش داشته و دولت کرایه حمل و نقل را ۳۱درصد، حقوق کارگران را ۴۰درصد و نرخ هر کیلو گرم ذرت و سویا را ۴۰درصد افزایش داده است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/35515803-63ef-4693-933d-e5057b37786c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات