728 x 90

اعتراف به کسادی نمایش انتخابات: صدا و سیما رسماً از مشارکت ۳۲درصدی خبر می‌دهد

حسین مرعشی
حسین مرعشی

حسین مرعشی؛ سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی از جناح مغلوب رژیم در مصاحبه‌یی با اعتماد آنلاین که روز سه‌شنبه ۲۱اردیبهشت منتشر شد ضمن اعتراف به کسادی نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم آخوندی گفت: «میزان مشارکت نسبت به همه انتخابات‌های گذشته پایین‌تر خواهد بود».

این کارگزار رژیم با تأکید بر اوجگیری جنگ گرگها در شکل حذف کاندیداهای جناح مغلوب اضافه کرد: «مصوبه اخیر شورای نگهبان اشکالات زیادی دارد. از جمله این‌که اولین باری است که شورای نگهبان دارد قانونگذاری می‌کند».
مرعشی در ادامه با اذعان به این‌که کسادی انتخابات امری مسجل برای تمامی حاکمیت است گفت: «در مجموعه نظام جمهوری اسلامی هم نهادهای مؤثری که می‌توانند با تصمیماتی در جهت روابطی‌تر کردن انتخابات و گرم‌تر شدن آن کمک کنند، به‌نظر می‌رسد که پذیرفته‌اند این دوره با مشارکت کمتر و با نتیجه مطمئن‌تری برگزار شود. این‌که صدا و سیما رسماً از مشارکت ۳۲درصدی خبر می‌دهد و البته با این توجیه که خیلی از مردم به‌خاطر کرونا در انتخابات شرکت نخواهند کرد، به این معنی است بخشی از نهادهای مؤثر پذیرفته‌اند که یک انتخابات با مشارکت زیر ۴۰درصد و با نتایج قابل اتکا و اطمینان‌بخش بهتر از یک انتخابات پرشور و با نتایج نامطلوب است».

مرعشی در پایان مصاحبه خود در اعترافی دیگر به بی‌اثر بودن مهره‌های رژیم در تصمیم‌گیریهای کلان و نقش محمد جواد ظریف در مذاکرات گفت: «الآن دیگر دنیا این را پذیرفته که در ایران تصمیم‌گیر در مسائل منطقه‌یی و بین‌المللی، مقام معظم رهبری است. دولت هم مجری رهنمودهای ایشان است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/83d61fd9-583b-4b9d-b450-ae46030ce701"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات