728 x 90

اعتراف آخوند روحانی به‌شدت بحران درونی رژیم در آستانه نمایش انتخابات

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی شدت بحران درونی رژیم در آستانه نمایش انتخابات را به‌نمایش گذاشت و گفت:  آنی که انتظار است در جمهوری اسلامی ایران اتفاق بیفتد این است که یک انتخابات پرشکوه سالم، توأم با اخلاق اسلامی داشته باشیم.

تهمت زدن، افترا زدن، دروغ گفتن، برای این‌که گدایی رأی کنند، این بدترین کار در زندگی آدم است.

ان‌شاءالله یک انتخابات اخلاقی و خوب پیش رو داشته باشیم.

همه جناح‌ها و احزاب حضور داشته باشند و شرکت کنند. تنوع در میان نامزدها پرجاذبه باشد. جاذبه و شکوه از اینجا درست می‌شود. همه اینهایی که می‌گوییم مردم بیایید در انتخابات، انتخابات پرشکوه باشد، همه حضور پیدا کنید، آخرش به یک کلمه برمی‌گردد و آن این‌که همه تلاش کنیم که نامزدها متنوع باشند. اگر تنوع را از نامزدها گرفتید، شکوه و جاذبه حضور را هم در انتخابات گرفتید.

ما در دولت یازدهم و دوازدهم، در سخت‌ترین شرایط تاریخ ایران، حداقل در یک قرن گذشته حتی در جنگ جهانی اول و دوم و قحطی  و وبا و همه اینهایی که آخر قرن پیش در سال‌های ۱۲۹۶ الی ۱۲۹۸ اتفاق افتاد، این سال‌ها این ۳.۵ سال از آن سال‌ها هم سخت‌تر بود. چون همه دنیا ما را محاصره کردند.

این‌که ترامپ چه جنایتی به ما کرد. اشکالی ندارد بگوییم، فکر نکنیم این عیب دارد.

می‌گویند اگر بگوییم ترامپ جنایت کرد آن وقت چه جوری به دولت فحاشی کنیم. اگر خواستید به دولت هم آزادید هر چه می‌خواهید بگویید. (سایت آخوند روحانی۲۳ اردیبهشت)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5aeab050-20fc-48ce-b469-af8ffd86c3cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات